تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله چگونگی استفاده صنعت تنباکو از بازاریابی ایمیلی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: رسیدن به مصرف کنندگان: چگونه صنعت تنباکو از بازاریابی ایمیلی استفاده می نماید
عنوان انگلیسی: Reaching consumers: How the tobacco industry uses email marketing
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 4 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 10
سال انتشار : 2016 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 279 رفرنس : دارد ✓
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.31Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی و تجارت الکترونیک
مجله: گزارش های پزشکی پیشگیرانه - Preventive Medicine Reports
دانشگاه: مینه سوتا، سنت پل، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: صنعت تنباکو، بازاریابی، تنباکو، استعمال دخانیات، منتول
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1.مقدمه

2. روشها

3. نتایج

1. 3 فرکانس بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)

2. 3 تبلیغ برندها و اهداف وابسته

3. 3 هدف بازاریابی ایمیلی

4. 3 تبلیغ تنباکویی با طعم منتول

4. بحث

5. نتایج

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Tobacco companies are restricted from engaging in many traditional forms of marketing. Direct marketing is one way tobacco companies can reach consumers while complying with regulation and avoiding negative public perception. There is little research on this type of opt-in marketing, which includes mail marketing, email marketing, web marketing, and mobile marketing, and its impact is not well understood. This study examined 6990 tobacco company emails received by individuals living in the state of Minnesota, US between January 2010 and May 2015 to determine email frequency by brand. These emails were gathered as part of ongoing surveillance of tobacco industry direct marketing. A subset of these emails received between October 2014 and May 2015 (n = 1646) were content analyzed to identify the purpose of the email communication along with type of product promoted. Tobacco companies use email to communicate with consumers on a regular basis. This communication was observed to be as frequent as nine times per month. Emails are most commonly used to promote contests (54.1%), content on tobacco company websites (39.1%), and tobacco coupons (15.7%). Email promotion of mentholflavored tobacco products was common and was associated with promotion of coupons. Emails promoting menthol had a 1.9 times higher prevalence of also promoting coupons (95% CI: 1.52–2.37). Little is known about tobacco company email marketing and this study fills an identified research gap. A deeper understanding of this type of marketing is needed in order to counter tobacco industry messaging and advance tobacco control.

نمونه متن ترجمه

چکیده

مشارکت شرکت های تنباکو در بسیاری از اشکال سنتی بازاریابی محدود می باشد. یکی از راههایی که به واسطه آن شرکت های تنباکو با رعایت مقررات می توانند به مصرف کنندگان رسیده و از ادراک عمومی منفی اجتناب ورزند، بازاریابی مستقیم می باشد. در مورد این نوع انتخاب در بازاریابی ، که شامل بازاریابی پستی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی اینترنتی (وب مارکتینگ) و بازاریابی موبایلی (موبایل مارکتینگ) می شود، تحقیقات کمی انجام شده و تاثیرش به درستی درک نشده است. این مطالعه برای تعیین فرکانس (فراوانی) ایمیل بر مبنای برند، 6990 ایمیل مربوط به شرکت های تنباکو را مورد بررسی قرار داد که توسط افرادی که بین ژانویه 2010 و مه 2015 در ایالت مینسوتا آمریکا، زندگی می کردند، دریافت شده بودند. این ایمیل ها به عنوان جزئی از برنامه نظارت بر بازاریابی مستقیم صنعت تنباکو گردآوری شدند. برای شناسایی هدف ارتباط ایمیلی و نوع محصول تبلیغ شده، محتوای زیرمجموعه ای از این ایمیل ها درخلال ماههای اکتبر 2014 و مه 2010 (n=1646) مورد آنالیز قرار گرفت. شرکت های تنباکو برای ارتباط منظم با مصرف کنندگان، از ایمیل استفاده می کنند. این ارتباط به اندازه 9 بار در ماه مشاهده گردید. ایمیل ها کاربردی ترین وسیله برای تبلیغ رقابت (1. 54 درصد)، محتوای وب سایت های شرکت تنباکو (1. 39 درصد)، و کوپن های تنباکو (7. 15 درصد) بودند. تبلیغ ایمیلی محصولات تنباکو با طعم منتول امری معمول بوده و با تبلیغ کوپن ها ارتباط داشت. در ایمیل هایی که به تبلیغ منتول می پردازند، تبلیغ کوپن ها نیز رواج و نفوذ بیشتری داشت (95%ci:1.52-2.37). در مورد بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) شرکت تنباکو، اطلاعات کمی موجود است و این مطالعه شکاف تحقیق شناسایی شده را پر می کند. برای مقابله با پیغام دهی صنعت تنباکو و گسترش کنترل تنباکو، به درک عمیق تری از این نوع بازاریابی نیاز می باشد.