ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
Although consumer behaviour (CB) is one of the most researched areas in the field of tourism, few extensive reviews of the body of knowledge in this area exist. This review article examines what we argue are the key concepts, external influences and opportune research contexts in contemporary tourism CB research. Using a narrative review, we examine the CB literature published in three major tourism journals from 2000 to 2012. Of 519 articles identified and reviewed, 191 are included in this article. We examine the development of and scope for future research on nine key concepts, including decision-making, values, motivations, self-concept and personality, expectations, attitudes, perceptions, satisfaction, trust and loyalty. We then examine three important external influences on tourism behaviour, technology, Generation Y and the rise in concern over ethical consumption. Finally, we identify and discuss five research contexts that represent major areas for future scholarship: group and joint decision-making, under-researched segments, cross-cultural issues in emerging markets, emotions and consumer misbehaviour. Our examination of key research gaps is concluded by arguing that the hedonic and affective aspects of CB research in tourism must be brought to bear on the wider CB and marketing literature.
اگرچه رفتار مصرف کننده(CB) یکی از پرتحقیق ترین موارد در زمینه گردشگری است، اما تعداد کمی بررسی گسترده از بدنه دانش در این حوزه وجود دارد. این مقاله ی مروری مفاهیم کلیدی، اثرات خارجی و زمینه های تحقیق مناسب در تحقیقات CB گردشگری معاصر (جدید) را بررسی می کند. با استفاده از روش مرور روایتی، ادبیات CB که در سه مجله ی اصلی گردشگری از تاریخ 2000 تا 2012 به چاپ رسیده است را مورد بررسی قرار می دهیم. از 519 مقاله شناسایی و مرور شده، 191 مورد در این مقاله گنجانده شده است. ما توسعه و دامنه ی تحقیق آتی بر 9 مورد از مفاهیم اصلی را بررسی کردیم که شامل تصمیم گیری، ارزش ها،انگیزه ها، خودپنداری، شخصیت، انتظارات، نگرش ها، ادراک، رضایت، اعتماد و وفاداری می شود. سپس سه تاثیر خارجی مهم بر رفتار گردشگری، تکنولوژی، نسل Y و افزایش نگرانی در مصرف اخلاقی را بررسی کرده ایم. در نهایت، پنج زمینه تحقیق که نشان دهنده ی موارد اصلی برای هزینه تحصیلی آینده است را شناسایی کردیم و مورد بحث قرار دادیم که شامل این موارد می باشند: تصمیم گیری مشترک و گروهی، بخش های تحت تحقیق، مسائل میان فرهنگی در بازار نوظهور، احساسات و سوء رفتار مصرف کننده. بررسی ما از خلاء اصلی تحقیق بوسیله ی این بحث نتیجه گیری می شود که جنبه های مربوط به خوشی و عاطفی تحقیق CB در گردشگری باید ادبیات بازاریابی و CB گسترده تری را به ارمغان بیاورد.