ترجمه مقاله مسیریابی کنترل تراکم با مکانیزم اختصاص کانال بهینه به شبکه مش بی سیم - نشریه IEEE

ترجمه مقاله مسیریابی کنترل تراکم با مکانیزم اختصاص کانال بهینه به شبکه مش بی سیم - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مسیریابی کنترل تراکم با استفاده از مکانیزم اختصاص کانال بهینه به شبکه مش بی سیم
عنوان انگلیسی
Congestion Control Routing Using Optimal Channel Assignment Mechanism in Wireless Mesh Network
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2017
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
F476
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
دیتا و امنیت شبکه، شبکه های کامپیوتری
مجله
نهمین کنفرانس بین المللی شبکه های آینده و فراگیر
دانشگاه
گروه مهندسی اطلاعات و ارتباطات، دانشگاه Yeungnam، کره جنوبی
کلمات کلیدی
اختصاص کانال، شبکه مش، تراکم، تعویض کانال
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
کارهای مرتبط
مدل سیستم
کانال اختصاصی کنترل تراکم در WMN
ارزیابی عملکرد
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Multi-Radio Multi-Channel (MR-MC) Wireless Mesh Network (WMN) can increase network coverage area and capacity. The assignment of non-overlapping channels can efficiently reduce the link congestion and co-channel interference. Network experiences a channel switching delay and overheads caused by Channel Assignment (CA). In this paper, we propose a mechanism to avoid channel switching delay caused by CA procedure, using Dijkstra’s algorithm. The proposed method keeps a record of congested channels in the form of a table and uses this information to assign a non-negative weighted score to the pair of nodes for efficient routing with less switching delay and overheads

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
شبکه معماری مش بی سیم  (WMN)  چند شبکه چند  رادیویی (MR-MC)  می تواند ظرفیت و پوشش شبکه ای را در منطقه تقویت کند. اختصاص شبکه های مجزا می تواند به طور موثر رابطه بین تراکم و تداخل هم کانال را کاهش دهد.  شبکه  یک تاخیر سوئیچینگ کانال و پردازش ناشی از اختصاص کانال (CA) را تجربه می کند.  در این مقاله، ما با استفاده از الگوریتم Dijkstra ، مکانیسمی جهت جلوگیری از تاخیر سوئیچ کانال ناشی از روش CA،را پیشنهاد می کنیم.  روش پیشنهادی سابقه ای از تراکم کانال های پرقدرت به شکل یک جدول را دارد و از این اطلاعات جهت تعین میزان نمره  مثبت برای جفت گره ها جهت مسیریابی کارآمد با تاخیر سوئیچینگ کمتر و پردازش استفاده می کند.

بدون دیدگاه