تلفن: 04142273781

ترجمه مقاله مطالعه تاثیر پارامترهای محیط فیزیک بر تمرکز دانشجویان با استفاده از اینترنت اشیا – نشریه الزویر

عنوان فارسی: یک مطالعه جامع از پارامترهایی که در محیط فیزیکی بر روی تمرکز دانشجویان در طول درس با استفاده از اینترنت اشیا اثر میگذارد
عنوان انگلیسی: A comprehensive study of parameters in physical environment that impact students’ focus during lecture using Internet of Things
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 16
سال انتشار : 2015 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7795 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 797.86Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی و فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله: تکنولوژی آموزشی، مدیریت آموزشی و اینترنت و شبکه های گسترده
مجله: کامپیوترها در رفتار انسان - Computers in Human Behavior
دانشگاه: دانشگاه بلگراد، دانشکده علوم سازمانی، صربستان
کلمات کلیدی: کلاس درس هوشمند، اینترنت اشیا (Internet of Things)، طبقه بندی، فراگیری ماشین شناسایی الگو، تمرکز دانشجو
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

مقدمه

نقد و بررسی آثار

انتخاب پارامترها

روش

شرکت کنندگان

راه کار

پارامترهای محیط فیزیکی

تفسیر داده ها

نتایج

عملکرد الگوریتم ماشین

بحث

کار آینده

نتیجه گیریها

نمونه متن انگلیسی

Abstract

We describe and analyze the impact of several parameters of the physical environment in a classroom on students’ focus, where the term ‘‘focus’’ refers to the students’ subjective feeling of their ability to concentrate on a lecture at a given moment. The primary goal is to identify those parameters that signifi- cantly affect students’ focus during the lectures. We had measured several parameters in a real classroom environment using different low-cost smart devices. The research is based on the dataset collected from 14 recorded lectures attended by 197 students. We had measured five parameters of the physical environment and extracted 22 features from the lecturer’s voice. After analyzing collected measurements, we had identified eight parameters that have shown to have statistically different values for ‘‘focused’’ and ‘‘not focused’’ segments. We used obtained dataset to test different classifiers and their ability to correctly classify ‘‘focused’’ against ‘‘not focused’’ segments of the lectures. We found out that AdaBoost M1 classifier had the best overall recognition accuracy (86.78%). After performing additional series of trials we identified three parameters that could be removed from the original dataset without changing classifier’s accuracy, which left us five uncorrelated parameters that have shown to have significant impact on students’ focus.

نمونه متن ترجمه

چکیده

ما اثر چندین پارامتر محیط فیزیکی را در یک کلاس درس بر روی تمرکز دانشجویان توصیف و تجزیه و تحلیل می نماییم، در این جا عبارت "مرکز توجه" به احساسات ذهنی دانشجویان در مورد توانایی آنها برای تمرکز بر درس در یک لحظه ی فرضی اشاره دارد.ما چندین پارامتر را در یک محیط کلاس درس واقعی با استفاده از دستگاه های هوشمند کم هزینه اندازه گیری کرده ایم. تحقیقات مبتنی بر مجموعه داده های جمع آوری شده از 14 درس ضبط شده است که 197 دانشجو در آن حضور داشتند. ما 5 پارامتر محیط فیزیکی را اندازه گیری کرده ایم و 22 خصوصیت را از صدای مدرس استخراج کرده ایم. پس از تحلیل اندازه گیری جمع آوری شده، ما هشت پارامتر را شناسایی کرده بودیم که اثبات شده است دارای مقادیر متفاوت آماری برای بخشهای "متمرکز" و "نامتمرکز" هستند. ما از مجموعه داده ی کسب شده برای محک زدن رده بندی کننده های مختلف استفاده نمودیم و رده بندی کننده AdaBoost M1 دارای بهترین دقت شناسایی کلی است (86.78%). پس از انجام سری آزمایشات مکمل، ما سه پارامتر را شناسایی کردیم که میتواند از مجموعه داده اصلی بدون تغییر صحت رده بندی کننده حذف شود، که 5 پارامتر ناهمبسته را ترک کرد که نشان داده شده است دارای اثر معناداری بر تمرکز دانشجو است.