ترجمه مقاله مقایسه پلت فرم های Google Cloud و مایکروسافت آژور - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله مقایسه پلت فرم های Google Cloud و مایکروسافت آژور - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مقایسه پلت فرم های Google Cloud و مایکروسافت آژور برای استفاده در آزمایشگاه های دوره کارشناسی
عنوان انگلیسی
Comparing Google Cloud and Microsoft Azure Platforms for Undergraduate Laboratory Use
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
کنفرانس
کد محصول
11332
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
رایانش ابری، اینترنت و شبکه های گسترده
دانشگاه
دانشگاه پیتستی، ارجس، رومانی
کلمات کلیدی
مایکروسافت آژور ، پلتفرم ابری گوگل ، مقایسه، آموزش
کلمات کلیدی انگلیسی
Microsoft Azure - Google cloud platform - Compare - Educational
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1007/978-3-319-47364-2_79
فهرست مطالب
چکیده

1. مقدمه

2. Google Cloud

3. مایکروسافت آژور

4. مقایسه پیشنهادات تست Google Cloud و مایکروسافت آژور

5. ساختار آزمایشگاه و مشاهدات

6 . نتیجه گیری

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
11332-IranArze    11332-IranArze1    11332-IranArze2
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Knowing the advantages of public cloud services is important for undergraduate students that will work in the IT domain. The study of cloud technology should cover not only the theoretical aspects but should also give hands on access and experience with the management interface. Two important players on this market offer access to services as a free trial that allows testing and light cloud platform usage: Microsoft Azure and Google Cloud. This paper compares these free services and their usability in an undergraduate laboratory at the Computer Science specialization and proposes a laboratory structure that should cover this process of investigation.

1 Introduction

There is a constant push in recent years from big companies such as Microsoft, Google, Amazon to attract internet users and businesses to their cloud services, but the strategy for these companies varies in regard to the free access offering. Some promote free software based on their solution, while others give free but limited access to their solutions. It could be argued that the best way to proceed in interacting with cloud technology in an undergraduate environment is to create a private cloud with free technologies such as Open Stack or CloudStack, however as most commercial applications will target public cloud platforms from Amazon, Microsoft or Google, having hands-on experience with these platforms at undergraduate level can give an advantage to the students. It is therefore important to compare the solutions that offer free access to the commercial level user interface and their usability in and educational environment (laboratory class), in order to test operating systems and services for undergraduate students.

6 Conclusions

This paper preselected comparatively the Google Cloud and Microsoft Azure platforms. A full four hour laboratory was used to make the students use both platforms and complete successfully the proposed tasks.

Both platforms proved not too difficult to use so a first time user can work on them without too much problems. Microsoft Azure proved to have the lease steep learning curve. Students were able to understand how services that are installed “in the cloud” are actually functioning and they were able to publish their own web site. Another simple application that can be created during this laboratory is a Google App Engine application that is deployed in the cloud and is accessed via the browser.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

شناخت مزیت های خدمات ابری عمومی برای دانشجویان دوره کارشناسی که در حوزه IT فعالیت می کنند، حائز اهمیت می باشد. بایستی مطالعه تکنولوژی ابری نه تنها شامل جنبه های تئوریک بلکه موجب دسترسی و ایجاد تجربه همراه با واسط مدیریتی شود. دو بازیگر مهم در این بازار دسترسی به خدمات به عنوان یک آزمون رایگان که موجب آزمایش و استفاده از پلتفرم ابری سبک می شود را ارائه می کنند: مایکروسافت آژور و Google Cloud. این مقاله به مقایسه این خدمات رایگان و کاربرد آنها در یک آزمایشگاه دوره کارشناسی در تخصصی کردن علم کامپیوتر می پردازد و یک ساختار آزمایشگاهی را که باید در برگیرنده این هدف بررسی باشد، ارائه می کند.

1. مقدمه

در سال های اخیر رویکرد و مشی ثابتی از سوی شرکت های بزرگ مانند مایکروسافت، گوگل، آمازون جهت جذب کاربران اینترنت و کسب و کار ها در سرویس های ابری آنها وجود دارد، اما استراتژی این شرکت ها نسبت به ارائه دسترسی آزاد متفاوت می باشد. برخی نرم افزار رایگان را بر اساس رویکرد و هدف خاص خود آنها ارائه می کنند، در حالی که بقیه دسترسی کمی به راه حل های آنها دارد. می توان در این مورد بحث کرد که بهترین روش جهت تعامل با تکنولوژی ابری در یک محیط دوره کارشناسی، ایجاد یک ابر شخصی با تکنولوژی های رایگان مانند Open Stack و CloudStack به عنوان تجاری ترین برنامه ها متمرکز بر پلتفرم های ابری عمومی شامل آمازون، مایکروسافت و گوگل می باشد و با توجه به تجربه استفاده از این پلتفرم ها در دوره کارشناسی، این موضوع موجب ایجاد یک مزیت برای دانشجویان می گردد. بنابراین مقایسه راه حل هایی که موجب دسترسی رایگان به واسط کاربری سطح تجاری و استفاده از آنها در محیط آموزشی (کلاس آزمایشگاه) به منظور تست سیستم های عملیاتی و سرویس ها برای دانشجویان کارشناسی می گردد، حائز اهمیت می باشد.

6 . نتیجه گیری

این مقاله به مقایسه پلت فرم های Google Cloud و مایکروسافت آژور پرداخته است. یک آزمایشگاه کامل به مدت چهار ساعت جهت استفاده دانشجویان از هر دو پلتفرم و تکمیل موفقیت آمیز وظایف پیشنهادی مورد استفاده قرار گرفته است.

ثابت شد که استفاده از هر دو پلت فرم چندان دشوار نیست، بنابراین کاربر می تواند به طور ساده بدون هیچ مشکلی بر روی آنها کار کند. ثابت شد که مایکروسافت آژور دارای منحنی یادگیری با شیب تند می باشد. دانشجویان قادر به شناخت نحوه کارکرد سرویس های نصب شده در فضای ابری بودند و توانایی انتشار وبسایت شخصی خود را داشتند. برنامه ساده دیگری که در طی این آزمایش ایجاد شده است، برنامه Google App Engine می باشد که در فضای ابری ارائه شده و به وسیله جستجو گر مورد ارزیابی قرار گرفته است.


بدون دیدگاه