ترجمه مقاله چالش ها و راه حل های موجود برای بازاریابی در عصر دیجیتال - نشریه الزویر

ترجمه مقاله چالش ها و راه حل های موجود برای بازاریابی در عصر دیجیتال - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
چالش ها و راه حل های موجود برای بازاریابی در عصر دیجیتال
عنوان انگلیسی
Challenges and solutions for marketing in a digital era
صفحات مقاله فارسی
34
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2014
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.041 در سال 2018
شاخص H_index مجله
89 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.173 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0263-2373
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
10085
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، تجارت الکترونیک، اینترنت و شبکه های گسترده
مجله
مجله مدیریت اروپایی - European Management Journal
دانشگاه
دانشگاه گرونینگن ، دانشکده اقتصاد و تجارت ، گروه بازاریابی ، هلند
کلمات کلیدی
بازاریابی آنلاین، داده های بزرگ، تحلیل داده ها، مشتری ها، برنامه های راهبردی شرکت ها، رسانه های اجتماعی
کلمات کلیدی انگلیسی
Online marketing - Big data - Analytics - Customers - Firm strategies - Social media
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.emj.2013.12.001
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
روش شناسی این مطالعه
گسترش سریع رسانه های دیجیتال
تنش های بازاریابی
برنامه ی راهبردی و دیدگاه مشتریان
عملیات رفتن به بازار و اجرای برنامه ها
سازمان و ظرفیت های آن
جمع بندی
نتایج به دست آمده از تحقیق در رابطه با بازاریابی
بینش مشتری ها
رسانه های اجتماعی
معیار های جدید
خلا استعداد تحلیلی
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Internet usage continues to explode across the world with digital becoming an increasingly important source of competitive advantage in both B2C and B2B marketing. A great deal of attention has been focused on the tremendous opportunities digital marketing presents, with little attention on the real challenges companies are facing going digital. In this study, we present these challenges based on results of a survey among a convenience sample of 777 marketing executives around the globe. The results reveal that filling “talent gaps”, adjusting the “organizational design”, and implementing “actionable metrics” are the biggest improvement opportunities for companies across sectors.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
استفاده از اینترنت در حال گسترش بسیار سریع در جهان می باشد و تکنولوژی های دیجیتال ، تبدیل به یکی از مهم ترین منابع مزیت رقابتی در بازار یابی B2C و B2B شده اند. بخش بسیار مهمی از توجهات به سمت فرصت های گسترده ی معطوف شده است که بازاریابی دیجیتال فراهم کرده است و در رابطه با چالش های پیش روی شرکت ها در عصر دیجیتال، تحقیقات و مطالعات کمی انجام شده است. در این مطالعه، ما این چالش ها را مبتنی بر نتایج یک نظر سنجی در میان یک نمونه ی راحت از 777 مدیر اجرایی بازاریابی در سراسر جهان، ارائه می کنیم. این نتایج نشان می دهد که پر کردن «خلا های استعداد» ، تنظیم کردن « طراحی سازمانی» و اجرا کردن « معیار های قابل رسیدگی» مهم ترین فرصت های بهبود برای شرکت ها در بخش های مختلف می باشد.

بدون دیدگاه