تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله چالش ها و راه حل های موجود برای بازاریابی در عصر دیجیتال – نشریه الزویر

عنوان فارسی: چالش ها و راه حل های موجود برای بازاریابی در عصر دیجیتال
عنوان انگلیسی: Challenges and solutions for marketing in a digital era
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 34 (شامل 1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2014 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 4.041 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 89 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 1.173 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0263-2373
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 10085
محتوای فایل : zip حجم فایل : 3.26Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، بازاریابی، مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، تجارت الکترونیک، اینترنت و شبکه های گسترده
مجله: مجله مدیریت اروپایی - European Management Journal
دانشگاه: دانشگاه گرونینگن ، دانشکده اقتصاد و تجارت ، گروه بازاریابی ، هلند
کلمات کلیدی: بازاریابی آنلاین، داده های بزرگ، تحلیل داده ها، مشتری ها، برنامه های راهبردی شرکت ها، رسانه های اجتماعی
کلمات کلیدی انگلیسی: Online marketing - Big data - Analytics - Customers - Firm strategies - Social media
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.emj.2013.12.001
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

مقدمه

روش شناسی این مطالعه

گسترش سریع رسانه های دیجیتال

تنش های بازاریابی

برنامه ی راهبردی و دیدگاه مشتریان

عملیات رفتن به بازار و اجرای برنامه ها

سازمان و ظرفیت های آن

جمع بندی

نتایج به دست آمده از تحقیق در رابطه با بازاریابی

بینش مشتری ها

رسانه های اجتماعی

معیار های جدید

خلا استعداد تحلیلی

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Internet usage continues to explode across the world with digital becoming an increasingly important source of competitive advantage in both B2C and B2B marketing. A great deal of attention has been focused on the tremendous opportunities digital marketing presents, with little attention on the real challenges companies are facing going digital. In this study, we present these challenges based on results of a survey among a convenience sample of 777 marketing executives around the globe. The results reveal that filling “talent gaps”, adjusting the “organizational design”, and implementing “actionable metrics” are the biggest improvement opportunities for companies across sectors.

نمونه متن ترجمه

استفاده از اینترنت در حال گسترش بسیار سریع در جهان می باشد و تکنولوژی های دیجیتال ، تبدیل به یکی از مهم ترین منابع مزیت رقابتی در بازار یابی B2C و B2B شده اند. بخش بسیار مهمی از توجهات به سمت فرصت های گسترده ی معطوف شده است که بازاریابی دیجیتال فراهم کرده است و در رابطه با چالش های پیش روی شرکت ها در عصر دیجیتال، تحقیقات و مطالعات کمی انجام شده است. در این مطالعه، ما این چالش ها را مبتنی بر نتایج یک نظر سنجی در میان یک نمونه ی راحت از 777 مدیر اجرایی بازاریابی در سراسر جهان، ارائه می کنیم. این نتایج نشان می دهد که پر کردن «خلا های استعداد» ، تنظیم کردن « طراحی سازمانی» و اجرا کردن « معیار های قابل رسیدگی» مهم ترین فرصت های بهبود برای شرکت ها در بخش های مختلف می باشد.