ترجمه مقاله کارآفرینی زنان: مدلی از رابط کسب و کار خانوادگی و عملکرد – نشریه اشپرینگر

عنوان فارسی: | کار آفرینی زنان: مدلی برای فصل مشترک بین خانواده و تجارت و عملکرد آن |
عنوان انگلیسی: | Women’s entrepreneurship: A model of business-family interface and performance |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 15 (شامل 1 صفحه رفرنس انگلیسی) |
سال انتشار : 2018 | نشریه : اشپرینگر - Springer |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf |
نوع مقاله : ISI | پایگاه : اسکوپوس |
نوع ارائه مقاله : ژورنال | ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 3.673 در سال 2018 |
شاخص H_index مجله : 41 در سال 2019 | شاخص SJR مجله : 1.052 در سال 2018 |
شناسه ISSN مجله : 1554-7191 | شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 |
کد محصول : 9999 | وضعیت ترجمه : ترجمه شده و آماده دانلود |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.06Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت |
گرایش های مرتبط با این مقاله: کارآفرینی، مدیریت کسب و کار |
مجله: مجله بین المللی کارآفرینی و مدیریت - International Entrepreneurship and Management Journal |
دانشگاه: دانشکده تجارت و اقتصاد برایان ، دانشگاه کارولینای شمالی در گرینزبورو ، ایالات متحده آمریکا |
کلمات کلیدی: کارآفرینی زنان، رابط کسب و کار خانوادگی، مدل ها |
کلمات کلیدی انگلیسی: Women’s entrepreneurship - Family-business interface - Models |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓ |
بیس: است ✓ |
مدل مفهومی: دارد ✓ |
پرسشنامه: ندارد ☓ |
متغیر: دارد ✓ |
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله |
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است |
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1007/s11365-018-0507-6 |
چکیده
مقدمه
مروری بر مقالات
روابط میان تداخل خانواده و عملکرد شرکت
روابط میان غنی سازی خانواده و عملکرد شرکت
چارچوب مفهمومی – مدل
چارچوب مفهومی – موقعیت
آزمایش مدل PIE
اجرای مدل PIE
بحث و نتیجه گیری
منابع
Abstract
Recently, there are renewed calls to develop new models addressing the intricacies of women-owned businesses and the women that head them. A new conceptual model of women’s entrepreneurship that involves relationships between business-family-interface and firm performance is introduced in our paper. We test the model based on data from countries around the world and show that the model’s links depend on the country context. As a result, we identify new boundary conditions to the domain of female entrepreneurship. Implications are discussed.
چکیده
اخیرا مفاهیم جدیدی برای متحول سازی مدل های جدید که پیچیدگی های کسب و کار زنان و سرپرست شان را نشان می دهد، وجود دارد. مدل مفهومی جدید کارآفرینی زنان که رابط کسب و کار خانوادگی و عملکرد شرکت را شامل می شود، در مقاله ما معرفی شده است. ما مدل را بر اساس اطلاعاتی از کشورهای جهان آزمایش می کنیم و ارتباطات مدل را که به موقعیت یک کشور بستگی دارد، نشان می دهیم و در نتیجه، شرایط جدید قلمرو کارآفرینی زنان را شناسایی می کنیم. مفاهیم توضیح داده خواهند شد.