تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله کارآفرینی زنان: مدلی از رابط کسب و کار خانوادگی و عملکرد – نشریه اشپرینگر

عنوان فارسی: کار آفرینی زنان: مدلی برای فصل مشترک بین خانواده و تجارت و عملکرد آن
عنوان انگلیسی: Women’s entrepreneurship: A model of business-family interface and performance
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 15 (شامل 1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2018 نشریه : اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI پایگاه : اسکوپوس
نوع ارائه مقاله : ژورنال ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 3.673 در سال 2018
شاخص H_index مجله : 41 در سال 2019 شاخص SJR مجله : 1.052 در سال 2018
شناسه ISSN مجله : 1554-7191 شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018
کد محصول : 9999 وضعیت ترجمه : ترجمه شده و آماده دانلود
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.06Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: کارآفرینی، مدیریت کسب و کار
مجله: مجله بین المللی کارآفرینی و مدیریت - International Entrepreneurship and Management Journal
دانشگاه: دانشکده تجارت و اقتصاد برایان ، دانشگاه کارولینای شمالی در گرینزبورو ، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: کارآفرینی زنان، رابط کسب و کار خانوادگی، مدل ها
کلمات کلیدی انگلیسی: Women’s entrepreneurship - Family-business interface - Models
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1007/s11365-018-0507-6
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

مروری بر مقالات

روابط میان تداخل خانواده و عملکرد شرکت

روابط میان غنی سازی خانواده و عملکرد شرکت

چارچوب مفهمومی – مدل

چارچوب مفهومی – موقعیت

آزمایش مدل PIE

اجرای مدل PIE

بحث و نتیجه گیری

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Recently, there are renewed calls to develop new models addressing the intricacies of women-owned businesses and the women that head them. A new conceptual model of women’s entrepreneurship that involves relationships between business-family-interface and firm performance is introduced in our paper. We test the model based on data from countries around the world and show that the model’s links depend on the country context. As a result, we identify new boundary conditions to the domain of female entrepreneurship. Implications are discussed.

نمونه متن ترجمه

چکیده

اخیرا مفاهیم جدیدی برای متحول سازی مدل های جدید که پیچیدگی های کسب و کار زنان و سرپرست شان را نشان می دهد، وجود دارد. مدل مفهومی جدید کارآفرینی زنان که رابط کسب و کار خانوادگی و عملکرد شرکت را شامل می شود، در مقاله ما معرفی شده است. ما مدل را بر اساس اطلاعاتی از کشورهای جهان آزمایش می کنیم و ارتباطات مدل را که به موقعیت یک کشور بستگی دارد، نشان می دهیم و در نتیجه، شرایط جدید قلمرو کارآفرینی زنان را شناسایی می کنیم. مفاهیم توضیح داده خواهند شد.