منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله کارآفرینی زنان: مدلی از رابط کسب و کار خانوادگی و عملکرد - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله کارآفرینی زنان: مدلی از رابط کسب و کار خانوادگی و عملکرد - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
کار آفرینی زنان: مدلی برای فصل مشترک بین خانواده و تجارت و عملکرد آن
عنوان انگلیسی
Women’s entrepreneurship: A model of business-family interface and performance
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
3.673 در سال 2018
شاخص H_index مجله
41 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.052 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
1554-7191
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9999
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
کارآفرینی، مدیریت کسب و کار
مجله
مجله بین المللی کارآفرینی و مدیریت - International Entrepreneurship and Management Journal
دانشگاه
دانشکده تجارت و اقتصاد برایان ، دانشگاه کارولینای شمالی در گرینزبورو ، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
کارآفرینی زنان، رابط کسب و کار خانوادگی، مدل ها
کلمات کلیدی انگلیسی
Women’s entrepreneurship - Family-business interface - Models
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1007/s11365-018-0507-6
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مروری بر مقالات
روابط میان تداخل خانواده و عملکرد شرکت
روابط میان غنی سازی خانواده و عملکرد شرکت
چارچوب مفهمومی – مدل
چارچوب مفهومی – موقعیت
آزمایش مدل PIE
اجرای مدل PIE
بحث و نتیجه گیری
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Recently, there are renewed calls to develop new models addressing the intricacies of women-owned businesses and the women that head them. A new conceptual model of women’s entrepreneurship that involves relationships between business-family-interface and firm performance is introduced in our paper. We test the model based on data from countries around the world and show that the model’s links depend on the country context. As a result, we identify new boundary conditions to the domain of female entrepreneurship. Implications are discussed.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

اخیرا مفاهیم جدیدی برای متحول سازی مدل های جدید که پیچیدگی های کسب و کار زنان و سرپرست شان را نشان می دهد، وجود دارد. مدل مفهومی جدید کارآفرینی زنان که رابط کسب و کار خانوادگی و عملکرد شرکت را شامل می شود، در مقاله ما معرفی شده است. ما مدل را بر اساس اطلاعاتی از کشورهای جهان آزمایش می کنیم و ارتباطات مدل را که به موقعیت یک کشور بستگی دارد، نشان می دهیم و در نتیجه، شرایط جدید قلمرو کارآفرینی زنان را شناسایی می کنیم. مفاهیم توضیح داده خواهند شد.


بدون دیدگاه