ترجمه مقاله استفاده از مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای افزایش بهره وری فرآیند سیستم توزیع کاتالوگ الکترونیکی

ترجمه مقاله استفاده از مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای افزایش بهره وری فرآیند سیستم توزیع کاتالوگ الکترونیکی
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استفاده از مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای افزایش بهره وری فرایند سیستم توزیع کاتالوگ الکترونیکی
عنوان انگلیسی
Using Business Process Re-engineering to Increase Process Efficiency of E-Catalogue Distribution System
صفحات مقاله فارسی
9
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2012
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
Ibimapublishing
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
شناسه ISSN مجله
1947-3788
کد محصول
10533
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است✓
ضمیمه
دارد اما ترجمه نشده است ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت کسب و کار، مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
بررسی کسب و کار IBIMA
دانشگاه
دانشگاه شمال مالزی
کلمات کلیدی
BPR، کارایی، فروش مستقیم
کلمات کلیدی انگلیسی
BPR - efficiency - direct selling
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.5171/2012.731793
فهرست مطالب
چکیده
چکیده
زمینه این مطالعه
توصیف فرایند موجود
محاسبه فرایند موجود
توصیف فرایند مهندسی مجدد
محاسبه فرایند مهندسی مجدد
بحث
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The traditional printed paper based product catalogue is restricted to customers and places, which is difficult to handle in addition to time and cost of printing, storage area and shipping. Thus, this study attempts to present the results of a business process re-engineering of a direct selling catalogue distribution that is able to eliminate such physical limitations and enable the distribution business process to become more efficient. Incorporating e-catalogue as an outcome of the business process re-engineering shows that the business process can be simplified from 32 activities to 13 activities. With this approach the percentage of process efficiency rate for business process selected has been increased dramatically from 20% up to 86% and also reduced the waiting rate from 55% to 7%. In order to rate the usefulness of the e-catalogue solution, 30 respondents from direct selling dealers were selected to test the e-catalogue prototype. The final result indicates that business process re-engineering has the capability to simplify a fairly complex manual and paper-based processes, resulting in a better, more efficient e-catalogue distribution system.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
تولید کاتالوگ بر روی کاغذهای چاپی متعارف، به مشتریان و جاهایی محدود می‌شود که علاوه بر زمان و هزینه چاپ، جای ذخیره سازی و حمل و نقل آنها ، رسیدگی به آنها نیز دشوار است. بنابراین، این مطالعه می‌کوشد تا نتایج مهندسی مجدد یک فرایند کسب و کار از توزیع مستقیم کاتالوگ فروش را ارائه دهد که می‌تواند چنین محدودیتهای فیزیکی را از بین برده و کارآیی روند کسب و کار توزیع را بیشتر کند. استفاده از کاتالوگ الکترونیکی به عنوان یکی از پیامدهای مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار نشان می‌دهد که فرایند کسب و کار را می‌توان از 32 فعالیت به صورت 13 فعالیت خلاصه کرد. با استفاده از این رویکرد، درصد نرخ بهره وری فرآیند برای فرایند تجاری انتخابی به طرز چشمگیری از 20٪ تا 86٪ افزایش یافته است، و نرخ انتظار نیز از 55٪ به 7٪ کاهش یافته است. به منظور برآورد سودمندی استفاده از کاتالوگ الکترونیکی، 30 پاسخ دهنده از بین فروشندگان مستقیم برای بررسی نمونه اولیه کاتالوگ الکترونیکی انتخاب شدند. نتیجه نهایی نشان می‌دهد که مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار، توانایی ساده سازی یک کتابچه راهنمای بسیار پیچیدۀ کاربر و فرایندهای کاغذی را دارد که منجر به کارایی بیشتر و بهتر در سیستم توزیع الکترونیکی می‌شود.

بدون دیدگاه