تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله ایجاد مهارت موثر کار تیمی از طریق یادگیری ترکیبی در موسسات سه گانه مالزی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: ایجاد مهارت موثر کار تیمی از طریق یادگیری ترکیبی در موسسات سه گانه مالزی
عنوان انگلیسی: Building Effective Small-Group Team Working Skill through Blended Learning at Malaysia Tertiary Institution
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 15
سال انتشار : 2014 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : SCOPUS کد محصول : 9301
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.38Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: تکنولوژی آموزشی و مدیریت آموزشی
کنفرانس: کنفرانس بین المللی آموزش و روانشناسی آموزشی - International Conference on Education & Educational Psychology
دانشگاه: دانشگاه فناوری مالزی، جوهور، مالزی
کلمات کلیدی: یادگیری ترکیبی/ آنلاین، قابلیت استخدام، فعالیت تیمی، یادگیری مشارکتی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.1261
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. مهارت های کاریابی و یادگیری تلفیقی

3. ویژگی های مهارت های استخدام UTMفارغ التحصیل

4. سوال تحقیق

5. درخواست تراز سازنده

6. تحقیقات قبلی

7. طرح پژوهش

8. ابزار پژوهش

9. ترویج کار گروهی در میان اعضای گروه

10. انجام مطالعه مقدماتی

1.10. خلاصه آنلاین و بحث های چهره به چهره

2.10. با استفاده از جدول برای فعالیت های ترکیبی

3.10. استخراج فعالیت های یادگیری در حالت ترکیبی

11. برگزاری مطالعه تحقیقاتی

1.11. تدوین برنامه نویسی

2.11. راهبردهای یادگیری

3.11. تجزیه و تحلیل جدول برای استراتژی تلفیقی از تمام گروه ها

4.11. مصاحبه با رهبران گروه

12. بحث و پیشنهادات

13. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Many Malaysian employers blamed the teaching methods used in the institutions of higher learning as being too theoretical and exam-oriented (Shah, 2008) and thus, failed in training students to meet the workplace needs. One such need was team working skill and lack of this skill would jeopardise the survival of a company in a competitive global business environment. As e-learning has been identified as a tool that can get every member to discuss equally, promote deeper learning and enable collaborative learning (Murphy, 2004; Wang and Woo, 2007), most campus-based institutions have embarked on the use of the technology in complementing their classroom learning. This has led to the formation of blended learning that provides new experience for students in building teamwork. The important question raised was how the approach of blended learning would help students developing their teamwork skills. Based on the theoretical framework of constructive alignment (Biggs, 1999), a qualitative case study research was developed. This study investigated closely how to develop effective small-group team working skill among students working in a blended mode. The findings revealed were very encouraging as each group worked as a team both online and face-to-face in completing their assignments.

نمونه متن ترجمه

چکیده

بسیاری از کارفرمایان مالزیایی روش های تدریس مورد استفاده در موسسات آموزش عالی را مورد انتقاد قرار می دهند، چرا که بسیار تئوریکی و آزمون مدار هستند (شاه، 2008). بنابراین در آموزش دانشجویان برای رفع نیازهای محیط کار ناکام می مانند. یکی از این نیازها مهارت فعالیت تیمی می باشد که عدم وجود آن بقای یک شرکت در محیط رقابتی تجارت جهانی را به خطر می اندازد. یادگیری الکترونیک به عنوان ابزاری شناخته می شود که در اختیار هر عضوی قرار می گیرد تا به نحوی مساوی با دیگران در بحث مشارکت نماید، یادگیری عمیق تر خود را ارتقا دهد و همین طور این ابزار یادگیری مشارکتی را امکان پذیر می سازد (مورفی، 2004، وانگ و وو ، 2007). بنابراین اغلب نهاد های وابسته به دانشگاه تشویق می شوند از این فناوری مکمل با یادگیری کلاسی خود استفاده کنند، این وضعیت به ایجاد یادگیری ترکیبی منجر می شود که تجارب جدیدی را در رابطه با ایجاد فعالیت تیمی کمک می کند. بر اساس چارچوب نظریه شناختی این روش آموزش (بیگس، 1999)، یک مطالعه موری کیفی توسعه یافت. این مطالعه از نزدیک نحوه ی توسعه مهارت کاری موثر تیمی در گروه های کوچک در بین دانشجویانی بررسی کرد که به روش ترکیبی فعالیت می کنند. یافته های این مطالعه بسیار امیدوار کننده بودند. چرا که هر گروه برای تکمیل تکالیف خود چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری به شکل یک تیم فعالیت می کردند.