ترجمه مقاله تاثیر آماده سازی برند بر روی رفتار ریسک پذیری مالی مصرف کنندگان - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تاثیر آماده سازی برند بر روی رفتار ریسک پذیری مالی مصرف کنندگان - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر آماده سازی برند بر روی رفتار ریسک پذیری مالی مصرف کنندگان
عنوان انگلیسی
Brand priming effect on consumers’ financial risk taking behavior
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
شناسه ISSN مجله
0080-2107
کد محصول
10426
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مهندسی مالی و ریسک
مجله
مجله مدیریت - Revista de Administração
دانشگاه
دانشگاه فدرال پارانا - کوریتیبا، برزیل
کلمات کلیدی
برند، آماده سازی، ریسک پذیری، رفتار ناخودآگاه
کلمات کلیدی انگلیسی
Brand - Priming - Risk taking - Nonconscious Behavior
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.rausp.2016.09.002
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
نظریه آماده سازی
آماده سازی برند
مرور اجمالی مطالعات
پیش آزمون
شرکت کنندگان و طرح
نتایج
آزمایش 1
نتایج
بررسی دستکاری.
آزمون فرضیه.
بحث
آزمایش 2
شرکت کنندگان و طرح
روند
نتایج
بررسی دستکاری
آزمون فرضیه.
بحث
نتیجه گیری
محدودیت ها و تحقیقات آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Taking the perspective of brand priming theory, this study proposes that brands associated with an audacious personality trait may influence consumers to be take more risks in making subsequent decisions. Two experiments, run in sport brands contexts, showed that individuals exposed to brands with high (vs. low) audacity traits demonstrated a higher rate of risk taking in financial decisions. The studies also showed that this effect is moderated by individuals’ experience with the financial market. This moderation suggests that there was an activation of a goal not just semantic activation, but through the brand priming. This research provides insights into how today's consumers deal with brand priming effects in risky choice settings. From a managerial perspective, it can help managers to understand the likely effects of brand priming on behavior and better predict the probability of risk aversion or risk seeking outcomes.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
با توجه به دیدگاه نظریه آماده سازی برند، مطالعه حاضر پیشنهاد می کند که برندهای برخوردار از ویژگی شخصیتی جسورانه تاثیرگذار بر مصرف کنندگان، در تصمیمات آتی، ریسک پذیری بیشتری خواهتد داشت. دو آزمایش اجرا شده در زمینه برندهای ورزشی نشان دادند که افراد در معرض برندهای با ویژگی جسارت بالا (در مقابل جسارت کم)، نرخ بالاتری از ریسک پذیری را در تصمیمات مالی نشان می دهند. هم چنین مطالعات نشان دادند که تاثیر مزبور توسط تجربه افراد در رابطه با بازار مالی تعدیل می گردد. این تعدیل شدگی نشان می دهد که فعالسازی یک هدف صرفاً فعالسازی معنایی نبوده بلکه در طی آماده سازی برند رخ داده است. این تحقیق نکاتی را درباره مواجهه مصرف کنندگان امروزی با تاثیر آماده سازی برند در محیط انتخاب پرریسک ارائه می نماید. بر اساس دیدگاه مدیریتی، مطالعه حاضر در راستای درک اثرات احتمالی آماده سازی برند بر روی رفتار و پیش بینی بهتر احتمال نتایج ریسک گریزی و یا ریسک پذیری به مدیران کمک می نماید.

بدون دیدگاه