تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تاثیر آماده سازی برند بر روی رفتار ریسک پذیری مالی مصرف کنندگان – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تاثیر آماده سازی برند بر روی رفتار ریسک پذیری مالی مصرف کنندگان
عنوان انگلیسی: Brand priming effect on consumers’ financial risk taking behavior
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 26 (2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2017 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله : ژورنال شناسه ISSN مجله : 0080-2107
کد محصول : 10426 وضعیت ترجمه : انجام شده و آماده دانلود در فایل ورد و pdf
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.94Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مهندسی مالی و ریسک
مجله: مجله مدیریت - Revista de Administração
دانشگاه: دانشگاه فدرال پارانا - کوریتیبا، برزیل
کلمات کلیدی: برند، آماده سازی، ریسک پذیری، رفتار ناخودآگاه
کلمات کلیدی انگلیسی: Brand - Priming - Risk taking - Nonconscious Behavior
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
ضمیمه: ندارد ☓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.rausp.2016.09.002
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

نظریه آماده سازی

آماده سازی برند

مرور اجمالی مطالعات

پیش آزمون

شرکت کنندگان و طرح

نتایج

آزمایش 1

نتایج

بررسی دستکاری.

آزمون فرضیه.

بحث

آزمایش 2

شرکت کنندگان و طرح

روند

نتایج

بررسی دستکاری

آزمون فرضیه.

بحث

نتیجه گیری

محدودیت ها و تحقیقات آتی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Taking the perspective of brand priming theory, this study proposes that brands associated with an audacious personality trait may influence consumers to be take more risks in making subsequent decisions. Two experiments, run in sport brands contexts, showed that individuals exposed to brands with high (vs. low) audacity traits demonstrated a higher rate of risk taking in financial decisions. The studies also showed that this effect is moderated by individuals’ experience with the financial market. This moderation suggests that there was an activation of a goal not just semantic activation, but through the brand priming. This research provides insights into how today's consumers deal with brand priming effects in risky choice settings. From a managerial perspective, it can help managers to understand the likely effects of brand priming on behavior and better predict the probability of risk aversion or risk seeking outcomes.

نمونه متن ترجمه

چکیده

با توجه به دیدگاه نظریه آماده سازی برند، مطالعه حاضر پیشنهاد می کند که برندهای برخوردار از ویژگی شخصیتی جسورانه تاثیرگذار بر مصرف کنندگان، در تصمیمات آتی، ریسک پذیری بیشتری خواهتد داشت. دو آزمایش اجرا شده در زمینه برندهای ورزشی نشان دادند که افراد در معرض برندهای با ویژگی جسارت بالا (در مقابل جسارت کم)، نرخ بالاتری از ریسک پذیری را در تصمیمات مالی نشان می دهند. هم چنین مطالعات نشان دادند که تاثیر مزبور توسط تجربه افراد در رابطه با بازار مالی تعدیل می گردد. این تعدیل شدگی نشان می دهد که فعالسازی یک هدف صرفاً فعالسازی معنایی نبوده بلکه در طی آماده سازی برند رخ داده است. این تحقیق نکاتی را درباره مواجهه مصرف کنندگان امروزی با تاثیر آماده سازی برند در محیط انتخاب پرریسک ارائه می نماید. بر اساس دیدگاه مدیریتی، مطالعه حاضر در راستای درک اثرات احتمالی آماده سازی برند بر روی رفتار و پیش بینی بهتر احتمال نتایج ریسک گریزی و یا ریسک پذیری به مدیران کمک می نماید.