تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله استفاده از کلان داده ها در سیستم های اطلاعاتی مدیریت ارتباط با مشتری به منظور تعیین مشخصات مشتری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: استفاده از کلان داده ها در سیستم های اطلاعاتی مدیریت ارتباط با مشتری به منظور تعیین مشخصات مشتری در بخش هتلداری
عنوان انگلیسی: Using big data from Customer Relationship Management information systems to determine the client profile in the hotel sector
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 28 (شامل 2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2018 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 7.271 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 159 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 2.924 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0261-5177
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 10097
محتوای فایل : zip حجم فایل : 5.49Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت سیستم های اطلاعات، مدیریت منابع انسانی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت هتلداری
مجله: مدیریت گردشگری - Tourism Management
دانشگاه: گروه اقتصاد بازرگانی، دانشگاه ری خوان کارلوس، مادرید، اسپانیا
کلمات کلیدی: کلان داده ها، صنعت گردشگری و مهمان نوازی، مدیریت ارتباط با مشتری، بازنمونه گیری بوت استرپ (Bootstrap)، هتل های زنجیره ای
کلمات کلیدی انگلیسی: Big data - Hospitality industry - Customer relationship management - Client profile - Bootstrap resampling - Hotel chains
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.tourman.2018.03.017
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. بررسی ادبیات

1.2. CRM در صنعت گردشگری و مهمان نوازی

2.2. کلان داده ها در صنعت گردشگری و مهمان نوازی

3.2. مشخصه مشتریان جدیدالورود و ثابت (تکرارکننده)

3. روش های آماری و تحلیل داده ها

1.3. پایگاه داده بزرگ

2.3. آزمون های نسبت و بازنمونه گیری بوت استرپ

3.3. کلان داده ها و پیاده سازی کاهش نگاشت (map-reduce)

4.نتایج

1.4. برخی از آمارهای توصیفی

2.4. مزیت های آزمون فرضیه ای کلان داده ها

3.4. نتایج کروموسوم و اسپایدروب برای آزمون های نسبت

5.بحث و مفاهیم

1.5. بررسی مطالعه موردی کلان داده

2.5 مفاهیم تکنیکی

3.5. مفاهیم هتل های زنجیره ای

6. نتیجه گیری نهایی

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Client knowledge remains a key strategic point in hospitality management. However, the role that can be played by large amounts of available information in the Customer Relationship Management (CRM) systems, when addressed by using emerging Big Data techniques for efficient client profiling, is still in its early stages. In this work, we addressed the client profile of the data in a CRM system of an international hotel chain, by using Big Data technology and Bootstrap resampling techniques for Proportion Tests. Strong consistency was found on the most representative feature of repeaters being traveling without children. Profiles were more similar for British and German clients, and their main differences with Spanish clients were in the stay duration and in age. For a vacation chain, these results suggest further analysis on the target orientation towards new market segments. Big Data technologies can be extremely useful for analyzing indoor data available in CRM information systems from hospitality industry.

نمونه متن ترجمه

چکیده

دانش مشتری یک نکته ی کلیدی در مدیریت گردشگری است. با این حال, نقشی که می تواند بواسطه ی حجم بالایی از اطلاعات موجود در سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ایفا کند, در زمانی که استفاده از تکنیک کلان داده های نوظهور, کارامدی مشخصه های (پروفایل) مشتریان را بررسی کرده, هنوز در مراحل اولیه است. در این روش, ما به ارزیابی مشخصات (پروفایل) مشتری در یک سیستم CRM در یک هتل زنجیره ای بین المللی با استفاده از تکنولوژی کلان داده ها و روش های بازنمونه گیری بوت استرپ (Bootstrap) برای تست های مربوطه پرداختیم. شباهت زیادی در ویژگی اکثر تکرار کننده ها (مشتریانی که به صورت مکرر در هتل اقامت میکردند) که بدون فرزند خود مسافرت میکردند, یافت شد. مشخصه های مشتریان بریتانیایی و آلمانی بیشتر شبیه به هم بود و تفاوت اصلی آنها با مشتریان اسپانیایی درطول مدت اقامت و سن آنها بود. برای یک زنجیره تعطیلات, این نتایج تحلیل بیشتری را درباره ی جهتگیری هدفدار نسبت به بخش های جدید بازار نشان میدهد. تکنولوژی کلان داده ها میتواند برای تحلیل داده های داخلی موجود در سیستم های اطلاعاتی CRM ازسوی صنعت گردشگری بسیار مفید باشد.