تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله بررسی نقش سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش سازمانی – نشریه امرالد

عنوان فارسی: دانش بهتر در مورد رسانه های اجتماعی؟ بررسی نقش سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش سازمانی
عنوان انگلیسی: Better knowledge with social media? Exploring the roles of social capital and organizational knowledge management
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 23 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 34 (5 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2015 نشریه : امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 6.181 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 95 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 1.284 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 1367-3270
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 10256
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.66Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مدیریت دانش و بازاریابی
مجله: مجله مديريت دانش - JOURNAL OF KNOWLEDGE MANAGEMENT
دانشگاه: گروه علوم مدیریت سیستم های اطلاعاتی، دانشگاه ماساچوست، بوستون، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: كيفيت دانش، رسانه اجتماعی، مديريت دانش، سرمايه اجتماعی
کلمات کلیدی انگلیسی: Social capital - Social media - Knowledge management - Knowledge quality
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ضمیمه: دارد اما ترجمه نشده است ☓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1108/JKM-11-2014-0467
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1- مقدمه

2- توسعه نظری

2.1 مدیریت دانش و کیفیت دانش

2.2 سرمایه اجتماعی سازمانی و مدیریت دانش

2.3 رسانه های اجتماعی و مدیریت دانش

2.4 رسانه های اجتماعی و سرمایه اجتماعی

3. روش تحقیق

3.1 معیارها

3.2 جمع آوری داده ها

4. نتایج

4.1 ارزیابی خواص اندازه گیری

5. بحث و بررسی

6. نتیجه گیری ها

6.1 خلاصه یافته ها

6.2 محدودیت های تحقیق و یافته ها

6.3 پیامدها برای متخصصین و پژوهشگران

6.4 زمینه های احتمالی برای تحقیقات آینده

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Purpose The purpose of this paper is to explore social media’s impact on organizational knowledge quality through the theoretical lens of social capital and resource exchange.

Design/methodology/approach This is a theory-confirming, quantitative study using panel data collected through a Web-based survey.

Findings The results show that while social media affects structural capital and cognitive capital directly, it only affects relational capital indirectly through structural and cognitive capital. Moreover, overall social media and the enhanced social capital do help promote organizational efforts in knowledge management, which subsequently leads to a higher level of organizational knowledge quality.

Research limitations/implications All survey respondents were from the USA, which may limit the generalizability of the findings. The authors also call for more research in establishing the time sequence in the proposed causal relations and in the individual-level mechanism through which social media promotes organizational knowledge quality.

Practical implications This study highlights both the potential and limitations of social media in promoting organizational knowledge management. Businesses must consciously manage the assimilation and use of social media to benefit from them.

Originality/value The authors position the study at the intersection of social media, social capital and knowledge management and explicate how social media work through social capital and organizational knowledge management efforts to affect knowledge quality.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف - هدف این مقاله, بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر کیفیت دانش سازمانی از زوایای نظری سرمایه اجتماعی و مبادله منابع است.

طرح / روش شناسی / رویکرد - مطالعه کمیتی و تایید- تئوری با استفاده از داده های پانل جمع آوری شده از طریق پیمایش مبتنی بر-وب.

یافته ها - نتایج نشان می دهند در حالی که رسانه های اجتماعی به طور مستقیم بر سرمایه ساختاری و سرمایه شناختی تاثیر می گذارند، تاثیر آنها بر سرمایه رابطه ای به طور غیر مستقیم از طریق سرمایه های ساختاری و شناختی صورت می پذیرد. علاوه بر این، کلیه رسانه های اجتماعی و سرمایه اجتماعی ارتقایافته به ارتقای تلاش های سازمانی در مدیریت دانش کمک می کنند که در نتیجه منجر به سطح بالاتری از کیفیت دانش سازمانی می شود.

محدودیت ها / پیامدهای تحقیق - همه پاسخ دهندگان پیمایش از ایالات متحده بودند، که این امر ممکن است قابل تعمیم بودن یافته ها را محدود سازد. همچنین نویسندگان خواستار تحقیق بیشتر در مورد ایجاد توالی زمانی در روابط علت و معلولی پیشنهاد شده و در مکانیسم سطح فردی هستند که از طریق آن رسانه های اجتماعی موجب ارتقاء کیفیت دانش سازمان می شوند.

پیامدهای عملی - این مطالعه هر دوی پتانسیل و محدودیت های رسانه های اجتماعی را در ارتقای مدیریت دانش سازمانی نشان می دهد. کسب و کارها باید به صورت آگاهانه استفاده از رسانه های اجتماعی را برای بهره مندی از آنها مدیریت کنند.

اصالت / ارزش – جایگاه این مطالعه از نظر نویسندگان مطالعه در تقاطع رسانه های اجتماعی، سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش است و بیان می کند که چگونه رسانه های اجتماعی از طریق سرمایه اجتماعی و تلاش های مدیریت دانش سازمانی بر کیفیت دانش تأثیر می گذارند.