ترجمه مقاله مزایای سیستم مدیریت دانش برای بخش بانکداری

ترجمه مقاله مزایای سیستم مدیریت دانش برای بخش بانکداری
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مزایای سیستم مدیریت دانش برای بخش بانکداری
عنوان انگلیسی
BENEFITS OF KNOWLEDGE MANAGEMENT SYSTEM FOR BANKING SECTOR
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2012
نشریه
Ijcsc
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5027
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت دانش، مدیریت استرتژیک، سیاست های تحقیق و توسعه، بانکداری، مالی و مدیریت کسب و کار
مجله
مجله بین المللی علوم کامپیوتر و ارتباطات (International Journal of Computer Science and Communication)
دانشگاه
دانشکده کاربرد کامپیوتر، موسسه مدیریت V.P
کلمات کلیدی
مدیریت دانش، جریان دانش، خلق دانش، حفظ دانش، تسهیم دانش.
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
2. مرور مفهومی
3. اهداف مطالعه
4. مزایای مدیریت دانش
5. مدیریت دانش در بخش بانکی
6. فرایند آغاز KM
7. مدل پژوهش- مدل مدیریت دانش بانکی (BKMM)
1.7 محیط
2.7 افراد
3.7 تکنولوژی
4.7 جریان دانش
1.4.7 خلق دانش
2.4.7 حفظ دانش
3.4.7 تسهیم دانش
8. فرصت‌های استخدام ناشی از KM در آینده
9. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract The globalization of financial markets forced bankers to be knowledge-based and be more efficient in managing knowledge in their banking operations. In this paper, a research model called: Banking Knowledge Management Model (BKMM), which encompasses knowledge creation, knowledge retention and knowledge sharing and more importantly, how each of these elements can be integrated in enhancing the quality of banking operations. The various components of BKMM are described in detail so as to explain the progress of knowledge management in banking operations. The contribution of the BKMM is expected to create a culture that promotes and encourages knowledge management to flourish in the banking sector. I have tried convey what exactly is the term Knowledge Management in general terms and in the banks perspective, its importance to banks, the problems faced and the technological aspect of knowledge management.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
جهانی شدن بازارهای مالی، بانکداران را وادار کرد تا دانش محور باشند و در مدیریت دانش عملیات بانکی خود کارآمدتر باشند. در این مقاله، یک مدل پژوهشی موسوم به مدل مدیریت دانش بانکی (BKMM) ارائه شده است که خلق دانش، حفظ دانش و تسهیم دانش و از آن مهم‌تر، نحوه ترکیب این عناصر را برای بهبود کیفیت عملیات بانکی در بر می‌گیرد. مؤلفه های مختلف BKMM به تفصیل توضیح داده شده است تا پیشرفت مدیریت دانش در عملیات بانکی بیان گردد. انتظار می‌رود دستاورد BKMM ایجاد فرهنگی باشد که رشد مدیریت دانش را در بخش بانکداری، ارتقا بدهد و تشویق کند. تلاش کردم تا معنای دقیق عبارت مدیریت دانش در حالت کلی و از دیدگاه بانک‌ها، اهمیت آن برای بانک‌ها، مشکلات پیش رو و جنبه های فنی مدیریت دانش را بیان کنم.

بدون دیدگاه