ترجمه مقاله تحلیل ضعف اعتبارسنجی داده ها از نظر CRM اجتماعی - نشریه IEEE

ترجمه مقاله تحلیل ضعف اعتبارسنجی داده ها از نظر CRM اجتماعی - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تحلیل ضعف اعتبارسنجی داده ها از نظر CRM اجتماعی
عنوان انگلیسی
Analysis of Weakness of Data Validation from Social CRM
صفحات مقاله فارسی
11
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
کنفرانس
کد محصول
10553
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، مدیریت منابع انسانی، مهندسی نرم افزار، معماری سازمانی و رایانش ابری
کنفرانس
کنفرانس بین المللی مهندسی داده ها و نرم افزار - International Conference on Data and Software Engineering
دانشگاه
گروه دانشکده علوم رایانه سیستم اطلاعات، دانشگاه Sriwijaya، پالمبانگ، اندونزی
کلمات کلیدی
CRM اجتماعی، داده های بزرگ اجتماعی، وب نسخه 2 و CRM
کلمات کلیدی انگلیسی
Social CRM - Big Social Data - web 2.0 - CRM
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1109/ICODSE.2017.8285849
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. کارهای مرتبط
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
CRM اجتماعی
3. بحث
پیاده سازی هدف
اصالت داده ها
تعامل انسانی
4. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Developments of Technology are currently expanding rapidly, CRM technology has evolved into social CRM or CRM 2.0 utilizing from web 2.0. Social. Big social data is data derived from the activities of social network users. In the benefits of implementation of CRM, the process of validating data in analyzing the selected social media becomes a matter of concern. Because one of important in the implementation of social CRM is data. Therefore the goal of the research is to show result research in social CRM currently with comparing to see problem currently and giving the solution, furthermore describing opportunities social CRM for a company, government and all people which use technology to promote something to other people (customer). The characteristics of each social network need to be reviewed to the user. Social CRM is closely related to the behavior performed by the customer (social network users). Behavior and conditions in social media greatly affect the results to be achieved. Validating data from the result of analysis data is important to make result from implementation of social CRM can be better.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در حال حاضر توسعه فناوری به سرعت در حال رشد است و فناوری CRM به CRM اجتماعی یا CRM نسخه 2 با استفاده از وب نسخه 2 اجتماعی تکامل یافته است. داده بزرگ اجتماعی داده ای است که از فعالیت های کاربران شبکه های اجتماعی استخراج شده است. در ارتباط با مزیت های پیاده سازی CRM، فرآیند اعتبارسنجی داده ها در تحلیل رسانه اجتماعی منتخب به موضوع مهمی تبدیل شده است چرا که یکی از مسائل مهم در پیاده سازی CRM اجتماعی داده ها است. بنابراین هدف این تحقیق نمایش نتایج حاصل از پژوهش ها در CRM اجتماعی، بررسی مشکلات و ارائه راهکارها و توصیف فرصت های CRM اجتماعی برای یک شرکت، دولت و تمامی افرادی است که از فناوری برای ترویج چیزی به افراد (مشتریان) استفاده می کنند. مشخصات هر یک از شبکه های اجتماعی می بایست توسط کاربر مرور شود. CRM اجتماعی ارتباط نزدیکی با رفتار انجام شده توسط مشتری (کاربران شبکه اجتماعی) دارد. رفتار و شرایط در رسانه اجتماعی تاثیر زیادی بر نتایج به دست آمده دارد. اعتبارسنجی داده های حاصل از تحلیل داده ها در ایجاد نتیجه حاصل از پیاده سازی CRM اجتماعی اهمیت دارد.

بدون دیدگاه