تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تحلیل عوامل اصلی تعیین کننده رفتار اخلاقی کارمندان هتل – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تحلیل عوامل اصلی تعیین کننده رفتار اخلاقی کارمندان هتل
عنوان انگلیسی: An analysis of the key determinants of hotel employees' ethical behavior
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 27 (1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2018 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 2.784 در سال 2019 شاخص H_index مجله : 24 در سال 2020
شاخص SJR مجله : 0.821 در سال 2019 شناسه ISSN مجله : 1447-6770
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2019 کد محصول : 10383
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.61Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مدیریت منابع انسانی، مدیریت استراتژیک، مدیریت عملکرد
مجله: مجله مهمان نوازی و مدیریت گردشگری - Journal of Hospitality and Tourism Management
دانشگاه: دانشگاه ایالتی نیویورک در پلاتسبورگ، گروه مدیریت مهمان نوازی، دانشکده تجارت و اقتصاد، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: رفتار اخلاقی، رفتار اخلاقی کارمندان و مدیران، آموزش اخلاق تجاری، جنسیت، ملیت، مطلوبیت اجتماعی
کلمات کلیدی انگلیسی: Ethical behavior - Ethical behavior of peers and managers - Business ethics education - Gender - Nationality - Social desirability
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: درج نشده است ☓
ضمیمه: ندارد
بیس: است ✓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.jhtm.2017.12.002
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. مروری بر مقالات

2.1 قدرت رفتار اخلاقی همکاران

2.2 تاثیر رفتار اخلاقی مدیران بر روی رفتار اخلاقی کارمندان

2.3 آموزش اخلاقی تجاری و رفتار اخلاقی

2.4 رابطه ی بین جنسیت و رفتار اخلاقی

2.5 رابطه ی بین ملیت و رفتار اخلاقی

2.6 گرایش مطلوبیت اجتماعی و بررسی ادعای بیش از حد

3. روش شناسی

3.1 روند نمونه برداری و جمع آوری داده ها

3.2 معیار ها

4. نتایج

5. مباحث و کاربرد ها

6. محدودیت ها

7. جهت های تحقیقاتی آتی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

One of the main challenges plaguing the hotel industry today is the unethical behavior of its employees which spreads like a bad, contagious disease across all departments of a hotel company, has a strong negative impact on hotel operations, results in huge financial losses and other detrimental consequences and has become a major headache for many hotel companies. The purpose of this study is to identify what the main factors are that impact the ethical behavior of hotel employees to help hotels understand the source of this problem. More specifically, this study attempts to replicate Deshpande, Joseph, and Prasad's (2006) study -which was conducted in hospitals-in three, four, and five star hotels in Greece to examine whether it will yield similar results. This study is based on a previous work that the first author presented at the EuroCHRIE 2013 conference in Freiburg, Germany and is among the first ones to be conducted in hotels as most research studies on this topic were conducted in non-hospitality settings. The examined factors include the following: the ethical behavior of peers and managers, the hotel employees' business ethics education, as well as the role of gender, nationality, age, level of education and length of time that participants have worked in the position they were in as well as in the hotel industry overall. Results revealed that some of these factors are key determinants that rule the ethical behavior of employees regardless of the setting they are in.

نمونه متن ترجمه

چکیده

یکی از مهم ترین چالش هایی که در صنعت هتل داری امروزی دیده می شود، رفتار غیر اخلاقی کارمندان هتل می باشد که مانند یک بیماری واگیردار بد در سراسر دپارتمان های شرکت هتل داری پخش می شود و یک تاثیر منفی قوی بر روی عملیات هتل دارد که منجر به ضرر های مالی گسترده و دیگر عوامل مهم می شود و یکی از مهم ترین مشکلات برای بسیاری از شرکت های هتل داری شده است. هدف این مطالعه شناسایی کردن عوامل مهمی می باشد که بر روی رفتار اخلاقی کارمندان هتل تاثیر دارد تا به این روش، به مدیریت هتل ها کمک کنیم تا منابع این مشکلات را شناسایی کنند. به صورت خاص، هدف این مطالعه تکرار کردن مطالعه ی Deshpande, Joseph, و Prasad's (2006) می باشد که در رابطه با صنعت هتل داری انجام شده است و هتل های سه، چهار و پنج ستاره در یونان را بررسی کرده اند تا مشخص کنند که آیا نتایج به دست آمده مشابه می باشد یا خیر. این مطالعه مبتنی بر کار های قبلی می باشد که اولین نویسنده در کنفرانس EuroCHRIE 2013 در فرایبورگ آلمان انجام داده است و یکی از اولین مطالعه های انجام شده در هتل ها در زمینه ی موضوعات غیر مهمان داری می باشد. عوامل بررسی شده در این مطالعه شامل این موارد می باشد : رفتار اخلاقی کارمندان و مدیران ، آموزش اخلاق تجاری به کارمندان هتل، و همچنین نقش جنسیت، ملیت، سن ، سطح تحصیلات و طول زمان مشارکت در جایگاه شغلی همراه با بررسی عوامل کلی در صنعت هتل داری. نتایج نشان می دهد که بعضی از این عوامل، نقش تعیین کننده ی مهمی دارند که منجر به شکل گیری رفتار اخلاقی کارمندان هتل فارغ از شرایط کاری شان می شود.