تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله بررسی پیش بینی نگرش، شخصیت، و دانش در رفتار سازمانی شهروندان – مجله Ncbi

عنوان فارسی: مقایسه‌ ای از پیش بینی کننده‌های نگرش، شخصیت، و دانش از رفتارهای سازمانی شهروندان خدمات-محور
عنوان انگلیسی: A Comparison of Attitude, Personality, and Knowledge Predictors of Service-Oriented Organizational Citizenship Behaviors
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 19
سال انتشار : 2001 نشریه : Ncbi
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 3056 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.59Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: روانشناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله: روانشناسی صنعتی و سازمانی، رشته سنجش و اندازه گیری و روانشناسی عمومی
مجله: مجله روانشناسی کاربردی
دانشگاه: دانشگاه ایندیانا بلومینگتون
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

پیش‌بینی کننده های مطرح شده از OCB های خدمات محور

فرضیات

سوابق وضعیتی

رضایت شغلی

سوابق شخصیت

راهنمایی خدمات

یکدلی

دانش مشتری

غنای جنبه و ویژگی

غنای استراتژی

روش کلی

تحقیق ۱

روش

نمونه‌ها و روند

اندازه‌گیری‌ها

دیدگاه آنالیز

نتایج

تحقیق ۲

روش

نمونه و روند

اندازه‌گیری‌ها

نتایج

بحث کلی

متغیرهای نگرش به عنوان سوابق

متغیرهای شخصیت به عنوان سوابق

متغیرهای دانش شغلی به عنوان سوابق

اختلافات بین متون

محدودیت‌ها

مفاهیم مدیریتی

نمونه متن انگلیسی

abstract

Attitude, personality, and customer knowledge antecedents were compared in their predictive ability of 3 service-oriented forms of employee organizational citizenship behaviors (OCBs): loyalty, service delivery, and participation. For the 1st study, 236 customer-contact employees provided data concerning their OCBs and the attitude, personality, and knowledge antecedents. The 2nd investigation relied on data provided by 144 contact employees from a network of university libraries. Using hierarchical regression in both studies, the authors found that each of the 3 types of service-oriented OCBs was best predicted by different subsets of the antecedents. Job attitudes accounted for the most unique variance in loyalty OCBs, personality accounted for the most unique variance in service delivery OCBs, and customer knowledge and personality jointly were the best predictors of participation OCBs.

نمونه متن ترجمه

چکیده

سابقه نگرش، شخصیت، و دانش مشتری در توانایی پیش بینی از 3 فرم از رفتارهای شهروندان سازمانی خدمات محور (OCB ها) مورد مقایسه قرار گرفته‌اند: صداقت، خدمات‌رسانی، و شرکت. برای تحقیق اول، 236 تا از کارمندان در تماس با مشتری، در رابطه با OCB ها و سابقه نگرش، شخصیت، دانش مشتری دادها را فراهم کرده‌اند. تحقیق دوم بر پایه داده‌های فراهم شده توسط 144 کارمند از شبکه کتابخانه‌های دانشگاه قرار دارد. با استفاده از رگراسیون سلسله‌مراتبی در هر دو تحقیق، مؤلفین متوجه شدند که هر کدام از 3 نوع OCB های خدمات محور به خوبی به وسیله زیر مجموعه‌های مختلف از سوابق پیش‌بینی شده‌اند. وضعیت‌های شغلی برای منحصربه‌فردترین واریانس در صداقت OCB ها به حساب آمده است، شخصیت برای منحصربه‌فردترین واریانس در خدمات‌رسانی OCB به حساب آمده است، و دانش مشتری و صداقت بهترین پیش بینی کننده‌ها برای شرکت OCB ها بوده‌اند.