تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله اصول طراحی پیمانه ای در مقابل برنامه پذیری در طراحی محصولات در سطح جهانی – مجله الزویر

عنوان فارسی: اصول طراحی پیمانه ای در برابر برنامه پذیری در طراحی محصولات در سطح بین المللی: فراتر از حد رابطه جانشینی استانداردسازی و انطباق
عنوان انگلیسی: Modularity vs programmability in design of international products: Beyond the standardization –adaptation tradeoff
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 26
سال انتشار : 2009 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 3231 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 441.47Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی صنایع، مدیریت و طراحی صنعتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، مدیریت تکنولوژی، مدیریت نوآوری و فناوری، طراحی محصول و طراحی اصلاحی
مجله: مجله مدیریت اروپا
دانشگاه: دانشکده کسب و کار بوستون، ایالات متحده
کلمات کلیدی: نوآوری در طراحی، پیمانهای، برنامه ریزی، تنوع بازار اروپا، نرم افزار ERP، شرکت های چندملیتی، شیره، استاندارد سازی- انطباق
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

رشد و توسعه بین المللی محصول در MNC : بحث در مورد انطباق- استاندارد سازی

روش و داده ها

شیوه متدلوژیکی

منابع داده و مثلثات

یافته های اصلی

یافته ها : رابطه متقابل خصوصیات پیمانه ای و برنامه پذیری

بررسی یافته های حاصله در مورد بازارهای SAP و ابتکار طراحی

محرک ابداع طرح از بازار کلیدی #۱ : آلمان

محرکی برای ابداع طرح از بازار کلیدی #۲ : اروپا

محرکی برای ابداع طرح از بازار کلیدی #۳ : ژاپن

محرکی برای ابداع طرح از بازار کلیدی #۴ : آمریکا

بحث

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Summary

This paper argues that design innovation constitutes an important means for multinational corporations (MNCs) to manage the standardization–adaptation dilemma in product development for international markets. Through design innovation MNCs can accommodate the heterogeneity of different national markets by building functional versatility into products. Two design principles are covered. First, the familiar design principle of modularity is reviewed along with its bearing on the standardization–adaptation dilemma. Second, the less familiar design principle of programmability is introduced. A historical case study on ERP (enterprise resource planning) software is presented, showing how one firm (SAP AG) used design innovation to serve internationally heterogeneous markets. The study also illustrates the interplay of these two principles; in essence, modularity helps reduce some of the complexity costs that arise from increasing levels of programmability in product design.

نمونه متن ترجمه

چکیده

در این مقاله این گونه استدلال می شود که درطراحی، ابداع و ابتکار یک ابزار مهم برای سازمان های چند ملیتی (MNC) جهت مدیریت مسئله انطباق- استاندارد سازی در جریان توسعه محصول برای بازارهای بین المللی تلقی می گردد.از طریق ابداع و نوآوری در طرح و به واسطه خلق و ایجاد تنوع تابعی در محصولات، MNC می تواند ناهمگونی بازارهای ملی مختلف را باهم تطبیق دهد. در اینجا دو اصل طراحی بررسی شده است. ابتدا، اصل طراحی پیمانه ای به همراه تاثیرات آن بر مسئله انطباق- استاندارد سازی مرور شده است. دوم، اصل طراحی برنامه پذیری معرفی شده است.در این راستا یک مطالعه موردی تاریخی در مورد نرم افزار ERP (برنامه ریزی منابع سازمانی ) انجام شده است که نحوه کاربرد ابداع و ابتکار در طراحی از سوی شرکت (SAP AG) به منظور حفظ بازارهای بین المللی ناهمگن را نشان می دهد.در این مطالعه راجع به نقش متقابل این دو اصل نیز توضیح داده می شود: در اصل، اصل طراحی پیمانه ای به کاهش شماری از هزینه های پیچیدگی ناشی از افزایش سطح برنامه پذیری در زمینه طراحی محصول کمک می کند.