تلفن: 04142273781

دانلود ترجمه مقاله جهانی سازی و تولید نماد شهری با آگهی های ایستگاه متروی ژوانگهو – مجله الزویر

عنوان فارسی: جهانی سازی و تولید نماد شهری با آگهی های ایستگاه متروی ژوانگهو
عنوان انگلیسی: Globalization and the production of city image in Guangzhou’s metro station advertisements
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 21
سال انتشار : 2011 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4175 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.03Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی معماری، مهندسی شهرسازی و جغرافیا
گرایش های مرتبط با این مقاله: برنامه ریزی شهری و طراحی شهری
مجله: شهرها
دانشگاه: گروه برنامه ریزی شهری و منطقه ای، دانشگاه سان یات سن، گوانگژو چین
کلمات کلیدی: جهانی شدن، تصویر شهر، تولید فرهنگ، تبلیغات مترو ایستگاه، گوانگژو
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

خلاصه

مقدمه

جهانی سازی، پیشرفت شهری و نماد سازی

شهرهای چینی تحت جهانی شدن

سطح تحقیق: جهانی سازی ژوانگهو تحت تغییر و تحول فروش

تولید نماد از یک شهر در جال جهانی شدن

آگهی های ایستگاه متر و تحت عنوان داده

تحلیل داده های بصری

معادله برای محاسبه اندیس عنصر

تغییر کیفی آگهی ها

نتیجه گیری گفته ها

تقدیر و تشکر ها

نمونه متن انگلیسی

abstract

The process of globalization has already become one of the dominant contexts in which cities adjust and reshape their economic, social, political and cultural structures. Moreover, the influences of globalization operate not only upon urban economic restructuring but also upon the symbolic production of the city image. In line with globalization and urban entrepreneurialism, the meanings of cultural elements are produced and circulated to symbolically represent values and the identity of the city itself. In this paper, we discuss how the image of a ‘‘globalizing Guangzhou’’ is produced through the symbolic meanings of the metro station advertisements in Guangzhou, China. We argue that this special process of cultural production reflects the city’s intensifying involvement in the globalization process. The principal discovery of our research is that the globalization process has profoundly shaped the representational meanings of metro advertisements and has thus helped shape the image of a Chinese city that actively participates in globalization. To achieve this result, we performed a content analysis and qualitative interpretation of some of the most important meanings conveyed by the city’s advertisement designs.

نمونه متن ترجمه

چکیده

فرآيند جهاني سازي اغلب يكي از هم بافت هاي برتر شده است كه منطبق بر قوانين شهري بوده و زير ساختارهاي اقتصادي ، اجتماعي ، مذهبي و فرهنگي آنها را تغيير شكل داده است. علاوه بر اين اثرات جهاني شدن فقط بر روي ساختارهاي اقتصادي عمل نكرده است بلكه همچنين روي نماد تصوير شكل محصول هم تاثير گذار بوده است در راستاي جهاني شدن و سرمايه گذاري شهري اهداف عناصر فرهنگي توليد شده اند و براي تعيين خود نماد شهر و ارزشهاي آن به گردش در آمده اند. در اين قماله ها در مورد اينكه چگونه نماد جهاني شدن ژوانگهو در راستاي اهداف نمادين ، آگهي هاي ايستگاه متروي ژوانگهو در چين توليد شده است بحث خواهيم كرد. ما بحث مي كنيم كه اين فرآيند خاص توليد فرهنگ شدت درگير بودن شهر را در فرآيند جهاني شدن منعكس مي كند اصل كشف تحقيق ما اين است كه فرآيند جهاني شدن به طور اساسي اهداف نمادين آگهي هاي تبليغاتي را شكل داده است و بنابراين به شكل گرفتن نماد شهر چيني كمك كرده است كه به طور فعال در جهاني شدن شركت كرده است براي دست يابي به اين نتيجه ها يك متن تحليل انجام داده ايم و به طور كيفي بعضي از اهداف مهمي كه به وسيله طراحي هاي آگهي هاي شهر انتقال مي دهيم را تفصير كرديم.