تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله شناسایی موثر در محیط یادگیری باز با شبکه های بیزی – مجله اشپرینگر

عنوان فارسی: بررسی شناسایی موثر در محیط های یادگیری باز با استفاده از شبکه های بیزی (شبکه بیزین)
عنوان انگلیسی: Assessing Effective Exploration in Open Learning Environments using Bayesian Networks
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 11
سال انتشار : 2002 نشریه : اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 3101 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 410.97Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله: هوش مصنوعی و نرم افزار
مجله: سیستم آموزش هوشمند
دانشگاه: بخش علوم کامپیوتر، دانشگاه بریتیش کلمبیا
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱  مقدمه

۲  محیط یادگیری باز ACE

۳  مدل دانش آموز

۱  ۳ ورژن ۱ از مدل دانش آموزی ACE

۲  ۳ ورژن ۲

۴  ارزیابی

۵  نتایج و کار آتی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Open learning environments provide a large amount of freedom and control, which can be beneficial for students who are able to explore the environment effectively, but can also be problematic for those who are not. To address this problem, we have designed a student model that allows an open learning environment to provide the students with tailored feedback on the effectiveness of their exploration. The model, which uses Bayesian Networks, was created by an iterative design and evaluation process. The successive evaluations were used to improve the model and to provide initial support for its accuracy and usefulness.

نمونه متن ترجمه

چکیده

محیط های یادگیری باز آزادی و کنترل زیادی به ارمغان می آورند که برای دانشجویانی که قادر به کشف موثر محیط هستند، میتواند مفید باشد، اما برای کسانی که توانایی انجام این کار را ندارند می تواند مشکل ساز نیز شود. به منظور بررسی این مسئله، مدل دانش آموزی را طراحی کرده ایم که به یک محیط یادگیری باز اجازه فراهم نمودن بازخورد مناسب پیرامون اثربخشی اکتشاف دانش آموزان را می دهد. این مدل که از شبکه های بیزین استفاده می کند، توسط یک فرایند طراحی و ارزیابی تکراری ایجاد گردید. از ارزیابی های موفق برای ارتقاء مدل و پشتیبانی اولیه از صحت و سودمندی آن استفاده گردید.