منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله ارزیابی فرایند های نوآوری در کارخانه های فرانسه - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ارزیابی فرایند های نوآوری در کارخانه های فرانسه - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ارزیابی فرایند های نوآوری در کارخانه های فرانسه: پیشنهاد یک روش شناسی برای ارزیابی ظرفیت نوآوری شرکت
عنوان انگلیسی
Evaluating innovative processes in french firms: Methodological proposition for firm innovation capacity evaluation
صفحات مقاله فارسی
37
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6641
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
نوآوری تکنولوژی، استراتژی های توسعه صنعتی، مدیریت تکنولوژی، مدیریت کسب و کار، مدیریت اجرایی و مدیریت استراتژیک
مجله
سیاست تحقیق - Research Policy
دانشگاه
فرانسه
کلمات کلیدی
نوآوری، ارزیابی، آزمون ارزش، ظرفیت نوآوری
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
پیشنیه ارزیابی ظرفیت نوآوری
ارزیابی داده ها(ورودی های سیستم)
ارزیابی خروجی (بازده)
ارزیابی فعالیت
ظرفیت نوآوری
قابلیت های پویا
ظرفیت جذب کنندگی
توسعه مدل ارزیابی ظرفیت نوآوری
شناسایی ابعاد ظرفیت نوآوری از طریق بهترین شیوه ها
شناسایی شاخص های ظرفیت نوآوری
شاخص های کیفی ظرفیت نوآوری
ارائه یک مدل
ارزیابی معیار ها: ارزیابی 1
ارزیابی شیوه نوآوری و طبقه بندی شرکت: ارزیابی 2
روشناسی کل نگر
شیوه های برتر و نمایه برتر برای هریک ار شرکت ها
انتخاب شرکت ها برای هر طبقه شرکت ها
نتیجه گیری
ارزیابی ظرفیت نوآوری در شرکت های متوسط لورین-کاربردی کردن مدل
نمونه آماری شرکت و جمع آوری داده ها
درجه توسعه شیوه های شرکت ها
شاخص پتانسیل نوآوری(PII) شرکت ها و طبقه بندی آن ها
پیشنهادات مدیریتی: از ارزیابی تا توسعه نوآوری
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Measuring innovation processes is a major concern for academics and firm managers. This study proposes an innovation capacity (IC) measure framework based on a set of 15 innovation management practices. Every practice is subdivided into multiple criteria which are directly observable phenomena or facts. The statistical method of value test and a multi-criteria approach are adopted to propose a typology of four groups of innovative firms (proactive, preactive, reactive, passive). The features observed on these groups of firms allow the determination of the firms’ innovation capacity and are useful for providing recommendations and practical actions for them, with a view to reinforcing it. Data from a sample group of 39 small and medium sized enterprises (SMEs) in the manufacturing industry in Lorraine, France were collected via a field survey and were fed into the model to determine the innovation capacity of the companies.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
اندازه گیری فرایند های نوآوری به یک دغدغه و نگرانی اصلی برای پژوهشگران آکادمیکی و مدیران فروش تبدیل شده است. این پژوهش یک چارچوبی را برای اندازه گیری ظرفیت نوآوری(IC)، بر اساس 15 شیوه مدیریت نوآوری ارائه می کند. هر شیوه در داخل چند متغیر که پدیده ای و حقایق قابل مشاهده هستند، به صورت فرعی تقسیم شده است. روش آماری آزمون تی و رویکرد چند متغیره برای این پژوهش تنظیم شده است که چهار گروه از شرکت های نوآور انه را برای تکنولوژی پیشنهاد می کند.(خیلی فعال، فعال متوسط به بال، فعال، منفعل).ویژگی های مشاهده شده از این چهار شرکت این امکان را فراهم می آورد که تعیین ظرفیت نوآوری صورت پذیرد و برای ارائه پیشنهادات کاربردی برای آن ها با هدف تقویت¬شان مفید واقع شود. داده های موردنیاز این تحقیق بین گروهی متشکل از موسسه های کوچک و متوسط(SMEs) در صنعت تولیدی در لورین (منطقه ای در شرق فرانسه)، که از طریق پرسشنامه میدانی جمع آوری گردیده است و برای تعیین ظرفیت نوآوری شرکت ها بکار گرفته شده است.

بدون دیدگاه