ترجمه مقاله استانداردها و برنامه آموزشی قرن بیست و یکم - نشریه IISTE

ترجمه مقاله استانداردها و برنامه آموزشی قرن بیست و یکم - نشریه IISTE
قیمت خرید این محصول
۲۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استانداردها و برنامه آموزشی قرن بیست و یکم: تحقیق و شیوه کنونی
عنوان انگلیسی
21st Century Standards and Curriculum: Current Research and Practice
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2015
نشریه
Iiste
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6879
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله
مجله آموزش و تمرین - Journal of Education and Practice
دانشگاه
گروه آموزش و برنامه ریزی، دانشکده علوم تربیتی، دانشگاه کلرادو
کلمات کلیدی
CCSS، مهارتهای قرن بیست و یکم، تلفیق مهارتهای قرن بیست و یکم با برنامه درس، روشهای آموزش قرن بیست و یکم
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
1.1 استانداردهای وضعیت هسته ای مشترک و مشارکت برای مهارتهای قرن بیست و یکم
1.2.استانداردهای قرن بیست و یکم چیست؟
2. برنامه درسی طراحی شده در انتظار قرن بیست و یکم
3. آموزش طراحی شده در انتظار قرن بیست و یکم
4.نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The integration of Common Core State Standards (CCSS) and 21st century skills in the curriculum is not only beneficial to students and teachers, but also necessary to prepare our youth for their future careers. In an age of education where standardized tests determine the success of our schools, it is important to allow students the creativity and use the power of technology to support necessary skills and learn in unique ways. By allowing creative thinking and gauging understanding of content standards through a portfolio based system, students can display their concept retention while producing tangible and valuable outcomes. The future of our students depends on flexibility and resourcefulness not teaching to the test. Education needs to make an instructional shift in order to ensure our students succeed as the innovators of the future. This article explores 21st century skills, as they are defined and describes methods that allow students to enhance these skills. It also highlights how educators can link students’ current knowledge with authentic experiences that motivate, as well as allow them to create and collaborate using the latest technologies. The article concludes with a discussion around benefits of integrating multimedia in the classroom, including giving students the opportunity to enhance academic and social skills as they communicate and share information, organize their ideas, and express opinions while preparing a project or conducting research through online experience.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
یکپارچگی استانداردهای وضعیت هسته ای مشترک (CCSS) و مهارتهای قرن بیست و یکم در برنامه ی آموزشی، نه تنها به نفع دانش آموزان و معلمین نیست بلکه برای آماده سازی نوجوانان برای حرفه های آینده شان، ضروری است. در یک سن آموزشی که تستهای استاندارد شده، موفقیت مدارس ما را تعیین میکنند، مهم است به دانش آموزان اجازه داده شود خلاقیت و استفاده از قدرت فناوری برای حمایت از مهارتهای ضروری داشته باشند و به شیوه های منحصر به فردی یاد بگیرند. با میسر نمودن تفکر خلاق و سنجش شناخت استانداردهای محتوا از طریق دارایی های مبتنی بر نظام، دانش آموزان میتوانند حفظ مفهوم خود را نشان دهند در حالیکه پیامدهای ملموس و ارزشمندی را ایجاد میکنند. آینده ی دانش آموزان ما، به انعطاف پذیری و کاردانی بستگی دارد نه به آموزش برای امتحان. آموزش به ایحاد یک انتقال آموزشی به تضمین این مساله نیاز دارد که دانش آموزان ما به عنوان مبتکرین آینده، موفق میشوند. این مقاله، مهارتهای قرن بیست و یکم را بررسی میکند، همانطور که تعریف میشوند و روشهایی را توصیف میکنند که به دانش آموزان اجازه میدهد این مهارتها را ارتقا دهند. هم چنین شیوه ای را مورد تاکید قرار میدهد که مربیان میتوانند دانش کنونی دانش آموزان را به تجارب موثقی پیوند دهند که آنها را تحریک میکند، هم چنین به آنها اجازه میدهد استفاده از جدیدترین فناوری ها را خلق کرده و در آنها همکاری داشته باشند. این مقاله با یک بحث پیرامون مزایای مهارتهای اجتماعی نتیجه گیری میشود زیرا آنها اطلاعات را مبادله میکنند و به اشتراک میگذارند، ایده های خود را سازمان دهی میکنند و نظرات را بیان میکنند در حالیکه یک پروژه را تهیه میکنند یا تحقیق را از طریق تجربه ی آنلاین اجرا میکنند.

بدون دیدگاه