An XFEM/Spectral element method for dynamic crack propagation
صفحات مقاله فارسی
32
صفحات مقاله انگلیسی
16
سال انتشار
2011
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5520
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی مکانیک و ریاضی
گرایش های مرتبط با این مقاله
ریاضی کاربردی و طراحی کاربردی
دانشگاه
دانشکده مهندسی مکانیک، دانشگاه نورث وسترن، اوانستون، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
XFEM ، عنصر طیفی، شکستگی پویا
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. روش شناسی
2.1: میدان های جابجایی غنی شده
2.2: تقریب طیفی
3.جداسازی فضا
3.1: معادله حاکم
3.2: فرمولاسیون المان محدود
3.3: انتگرال گیری سطح
4.انتگرال گیری زمانی و مرحله زمانی پایدار
5.مکانیک شکست
5.1: ضرایب شدت تنش
5.2: قانون سرعت ترک
6.نتایج عددی
6.1: ترک مد I ایستا و متحرک
6.1.1: ترک ایستا
6.1.2: ترک متحرک
6.2: ترک مد ترکیب
6.3: آزمایش Kalthoff
7.نتایج
پیوست
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract
A high-order extended finite element method based on the spectral element method for the simulation of dynamic fracture is developed. The partition of unity for the discontinuous displacement is constructed by employing p order spectral element. This method shows great advantages in the simulations of moving crack and mixed mode crack. The numerical oscillations are effectively suppressed and the accuracy of computed stress intensity factors and crack path are improved markedly. Furthermore the simulation results show that p-refinement is more effective in improving the stress contour near the crack tip than h-refinement. The well known form of the explicit central difference method is used and the critical time step for this method is investigated. We find that by using lumped mass matrix the critical time step tc for this high-order extended finite element is almost independent of the crack position.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
روش المان محدود تعمیم یافته مرتبه بالا مبتنی بر روش المان طیفی است و برای شبیه سازی شکست دینامیک توسعه یافته است. بخش واحد برای جابجایی ناپیوسته با بکارگیری المان طیفی مرتبه p ساخته می-شود. این روش مزیت های عالی در شبیه سازی ترک متحرک و ترک مد ترکیبی (مخلوط) نشان می دهد. نوسانات عددی به طور مؤثری متوقف شده و دقت ضرایب شدت تنش محاسبه شده و مسیر ترک به طورچشمگیری بهبود یافته است. علاوه برآن نتایج شبیه سازی نشان می دهد که پالایش p نسبت به پالایش h در بهبود کانتور تنش در نزدیکی دهانه ترک بسیار مؤثرتر می باشد. شکل معلوم روش صریح اختلاف مرکزی بکار رفته است و مرحله زمانی بحرانی برای این روش تحقیق و بررسی شده است. دریافتیم که استفاده از ماتریس جرم فشرده مرحله زمانی بحرانی ∆t_c برای این المان محدود تعمیم یافته مرتبه بالا تقریبا مستقل از موقعیت ترک می باشد.