ترجمه مقاله علت استفاده مردم از فیسبوک - نشریه الزویر

ترجمه مقاله علت استفاده مردم از فیسبوک - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
چرا مردم از فیسبوک استفاده می کنند؟
عنوان انگلیسی
Why do people use Facebook?
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2012
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5788
رشته های مرتبط با این مقاله
روانشناسی، علوم اجتماعی و مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
روانشناسی عمومی، پژوهشگری اجتماعی و اینترنت و شبکه های گسترده
مجله
تفاوت های شخصیتی و فردی - Personality and Individual Differences
دانشگاه
گروه روانپزشکی، مرکز پزشکی بوستون، دانشگاه بوستون، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
فیس بوک، سایت های شبکه های اجتماعی، نیاز به تعلق، خود ارائه
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. ویژگی های فنی مرتبط با اشتراک گذاری داده های اجتماعی
3. خصوصیات جمعیت شناختی کاربران فیسبوک
4. خصوصیات شخصیتی مرتبط با استفاده از فیسبوک
5. 4.1. برون گرایی، درون گرایی، و خود شیفتگی
6. 4.2. خود شیفتگی، عزت نفس، و ارزش خود
7. مدل دو عاملی استفاده از فیسبوک
8. 5.1. نیاز به تعلق
9. 5.2. نیاز به خودنمایی
10. تفسیرهای آخر
11. یادداشت نویسنده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The social networking site, Facebook, has gained an enormous amount of popularity. In this article, we review the literature on the factors contributing to Facebook use. We propose a model suggesting that Facebook use is motivated by two primary needs: (1) the need to belong and (2) the need for self-presentation. Demographic and cultural factors contribute to the need to belong, whereas neuroticism, narcissism, shyness, self-esteem and self-worth contribute to the need for self-presentation. Areas for future research are discussed.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
سایت شبکه اجتماعی فیسبوک مقدار محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده است،در این مقاله ما ادبیات پیرامون عوامل تکیل دهنده استفاده از فیسبوک را بررسی میکنیم، ما مدلی را پیشنهاد میکنیم که اشاره میکند استفاده از فیسبوک با دو نیاز اصلی انگیزه میگیرد:1)نیاز به تعلق و 2)نیاز به خودنمایی. عوامل جمعیت شناختی و فرهنگی در تشکیل نیاز به تعلق همکاری دارندف در حالی که روان رنجور خوبیف خودشیفتگیف کم رویی،عزت نفس و ارزش خود در تشکیل نیاز به خودنمایی نقش دارند،حوزه های پزوهش اینده مطرح شده اند.

بدون دیدگاه