منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله فروپاشی عمودی محصول و ظهور بازار برای برندها - نشریه الزویر

ترجمه مقاله فروپاشی عمودی محصول و ظهور بازار برای برندها - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
فروپاشی عمودی محصول و ظهور بازار برای برندها
عنوان انگلیسی
Vertical disintegration of production and the rise of market for brands
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7179
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و بازاریابی
مجله
مجله دیدگاه مخاطرات کسب و کار - Journal of Business Venturing Insights
دانشگاه
دانشگاه آزاد Bolzano، دانشکده اقتصاد و مدیریت، ایتالیا
کلمات کلیدی
بازار برای برندها، فروپاشی عمودی، فرصت های کارآفرینی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
2. فروپاشی زنجیره ارزش به عنوان محرک افزایش معاملات برند
3. تجزیه و تحلیل تجربی
1.3. داده
2.3. متغیرها
4. نتیجه گیری: بازار برای برندها و فرصت های کارآفرینی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The emergence of a market for brands is a relevant economic phenomenon that creates entrepreneurial opportunities. In this research, we explore the relationship between the size of market for brands and the vertical disintegration of production, as antecedent of the rise of market for brands. We take an industry-level perspective and focus on trademark transactions in the US as the empirical setting for our analysis. The results uncover a positive relationship between the degree of industry vertical disintegration and the size of market for brands. We conclude with examples of how a market for brands creates entrepreneurial opportunities.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
پیدایش بازار برای برندها مرتبط با پدیده اقتصادی است که فرصت های کارآفرینی را ایجاد می کند. به عنوان پیشینه ای از ظهور بازار برای برندها ، در این تحقیق ، ارتباط بین اندازه بازار برای برندها و فروپاشی عمودی محصول را می یابیم. به عنوان زمینه آزمایشی برای تجزیه و تحلیل ما ، چشم اندازی در سطح صنعت داریم که ، متمرکز بر تبادلات تجاری بازار در آمریکاست. نتایج، ارتباط مثبت بین درجه فروپاشی عمودی و اندازه بازار برای برندها را آشکار می کند. ما با مثالهایی از اینکه چگونه بازار برای برندها فرصت های کارآفرینی را ایجاد می کند، نتیجه گیری می کنیم.

بدون دیدگاه