سوالات استخدامی کارشناس بهداشت محیط با جواب
- مبلغ: ۸۴,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
In an attempt to reach potential clients, many companies make use of targeted and sometimes unsolicited Short Message Service (SMS) marketing campaigns. With global perception of privacy principles and legislation increasing, a company engaging in such activities may unknowingly create a negative perception and/or sentiment, thereby actively discouraging potential consumers to transact with them. In this paper we report on the results of a preliminary research effort that investigated individual perceptions, acceptance and concerns about mobile marketing in the South African context. Making use of simple descriptive analysis techniques, we describe and highlight emerging themes identified from data collected in an online survey questionnaire. Despite a small sample of n=44, and for various reasons, the results demonstrate a lack of consumer awareness of the law, is suggestive of a largely negative attitude towards mobile marketing campaigns, and highlights their continued efforts to control and manage privacy. There against the results suggest that users may neglect their own privacy if the content is crafted correctly. In an environment where it appears that little is being done to enforce/comply with the provisions of legislation, local companies may also be aware of the extent to which they can manipulate the law even if it increases non-acceptance of mobile marketing. As such, ample scope for further research is created.
در تلاش برای دستیابی به مشتریان بالقوه، بسیاری از شرکت ها از کمپین های بازاریابی اس ام اسی هدف مند و گاهی ناخواسته بهره می برند. با ادراک جهانی از افزایش قانون ها و اصول حفظ حریم خصوصی، شرکتی که در چنین فعالیت هایی مشارکت دارد ممکن است ندانسته باعث ایجاد یک حس یا نگرش منفی شود و بنابراین به صورت فعالی مصرف کنندگان بالقوه را از معامله و خرید و فروش دلسرد کند. در این مقاله ما نتایج یک تحقیق اولیه را که نگرش فرد، پذیرش و نگرانی های او را در مورد بازاریابی پیامکی در آفریقای جنوبی را مورد بررسی قرار داده است، گزارش می کنیم. با استفاده از تکنیک های تحلیلی توصیفی ساده، ما موضوعات در حال ظهور و جدید را که با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده در یک تحقیق پرسشنامه ای آنلاین شناسایی شده اند را توصیف و نمایان می کنیم. با وجود کوچک بودن نمونه (n=44) و بنا به دلایل متعدد، نتایج حاکی از یک کمبود آگاهی مشتری از قوانین می باشند که نشان دهنده ی یک نگرش بسیار منفی به کمپین های بازاریابی پیامکی می باشد و تلاش های مداوم افراد برای کنترل و مدیریت حریم خصوصی خود را نشان می دهد. نتایج نشان می دهند که استفاده کنندگان ممکن است در صورتی که محتوا به صورت صحیحی طراحی شود، توجه کمتری به حفظ حریم خصوصی خود داشته باشند. در شرایطی که تلاش کمی برای تقویت یا مطابقت با مفاد قانون انجام شده است، شرکت های محلی از میزانی که می توانند قوانین را به نفع خود دستکاری کنند آگاه هستند. به این شکل دامنه ی کافی برای تحقیقات بیشتر به وجود آمده است.