ترجمه مقاله خصوصیات گشتاور انتقال در یک دنده مغناطیسی - نشریه IEEE

ترجمه مقاله خصوصیات گشتاور انتقال در یک دنده مغناطیسی - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
خصوصیات گشتاور انتقال در یک دنده مغناطیسی
عنوان انگلیسی
Transmission Torque Characteristics in a Magnetic Gear
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2010
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6667
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی برق، فیزیک و مهندسی مکانیک
گرایش های مرتبط با این مقاله
فیزیک کاربردی، طراحی جامدات و مخابرات میدان و موج
مجله
کنفرانس بین المللی ماشین های الکتریکی
دانشگاه
گروه سیستم های تطبیقی، دانشکده تحصیلات تکمیلی مهندسی، دانشگاه اوزاکا، ژاپن
کلمات کلیدی
روش اجزای محدود 3-D، گشتاور cogging، دنده مغناطیسی، انحراف
فهرست مطالب
چکیده
معرفی
2.اصول نحوه ی عملکرد
3.مراتب گشتاور cogging
الف. متد آنالیز
ب. مدل آنالیز
4.آنالیز گشتاور انتقالی
الف.شرایط آنالیز
ب.نتایج آنالیز
5.سنجش اعتبار با استفاده از یک پروتوتایپ
الف.پروتوتایپ (نمونه اولیه) و سیستم اندازه گیری گشتاور
ب.نتایج آزمایش
6.کاهش گشتاور cogging
الف. آنالیز عنصر متناهی مدل مورب
ب.آزمایش با روتور step-skewed
7.نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper describes the transmission torque characteristics in a surface permanent magnet-type (SPM-type) magnetic gear. The operating principle of this gear and its transmission torque under the synchronous operation in accordance with the gear ratio are formulated. And the highorder components contained in the cogging torque are verified by employing the 3-D finite element method (FEM) and carrying out measurements on a prototype. Furthermore, a method for reducing the cogging torque is discussed.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

این مقاله مشخصات گشتاور انتقال  یک دنده ی سطحی  مغناطیسی با آهنربای دائم(SPM) را توصیف می کند.نحوه ی عملکرد این دنده و گشتاور انتقال آن در حالت سنکرون و ارتباط آن با نسبت دنده فرموله شده است.مولفه های گشتاور cogging از طریق متد عنصر متناهی FEM سه بعدی و پیاده سازی ابعاد برروی یک پروتوتیاپ(مدل آزمایشی) تأیید می شوند.سپس متدی برای کاهش گشتاور cogging بررسی می شود.


بدون دیدگاه