تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تناسب استراتژیک بین استراتژی های نوآوری و محیط کسب و کار در ارائه عملکرد تجاری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تناسب استراتژیک بین استراتژی های نوآوری و محیط کسب و کار در ارائه عملکرد تجاری
عنوان انگلیسی: The strategic fit between innovation strategies and business environment in delivering business performance
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 24 (شامل 2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2016 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 6.344 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 155 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 2.475 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0925-5273
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 9845
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.47Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک، مدیریت عملکرد، نوآوری تکنولوژی
مجله: مجله بین المللی اقتصاد تولید - International Journal of Production Economics
دانشگاه: گروه مدیریت، دانشکده کسب و کار موناش، دانشگاه موناش، استرالیا
کلمات کلیدی: استراتژی های نوآوری، محیط تجارتی(کسب و کار) ،تناسب استراتژیک، عملکرد کسب و کار
کلمات کلیدی انگلیسی: Innovation strategies - Business environment - Strategic fit - Business performance
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.ijpe.2015.07.037
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱.مقدمه

2. زمینه های نظری، فرضیه ها و چارچوب تحقیقات

2-1 استراتژی های نوآوری محصول و فرآیند

2.2 پویایی و رقابت پذیری محیط به عنوان عوامل محتمل

3. روش ها

3-1 نمونه و روش

3-2 معیارها

4. نتایج

4-1 اعتبار مقیاس و قابلیت اطمینان

4-2 اعتبار تشخیصی

4-3. آزمون اریب روش معمول

4-4 مقیاسهای ترکیبی

4-5. همبستگی دو جانبه

4.6 تجزیه و تحلیل برگشتی مديريت سلسله مراتبی

5. بحث و نتیجه گیری

5-2 مفاهیم مدیریتی

6. محدودیت ها و جهت تحقیقات آینده

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This paper examines the role business environments (in terms of dynamism and competitiveness) as contingency factors which affect the effectiveness of different types of innovation strategies (in terms of product and process) in delivering business performance. Using the data of 207 manufacturing firms in Australia, this study shows that dynamic environments strengthen the effect of product innovation on business performance. Competitive environments, on the other hand, weaken the effect of product innovation on business performance, but strengthen the effect of process innovation on business performance. Overall, this study demonstrates the strategic fit between dynamism and product innovation strategy as well as between competitiveness and process innovation strategy. On the other hand, competitiveness also shows a strategic mismatch with product innovation. The theoretical and practical implications are discussed.

نمونه متن ترجمه

چکیده

در این مقاله، نقش محیط های کسب و کار (از لحاظ پویایی و رقابت) به عنوان عوامل اقتضایی که بر اثربخشی انواع مختلف استراتژی های نوآوری (از لحاظ محصول و فرایند) در ارائه عملکرد کسب و کار تاثیر دارند، مورد بررسی قرار می گیرد. اطلاعات 207 شرکت تولیدی در استرالیا، نشان می دهد که محیط های پویا تاثیر نوآوری محصول را بر عملکرد کسب و کار تقویت می کنند. از سوی دیگر، محیط رقابتی، اثر نوآوری محصول بر عملکرد کسب و کار را تضعیف کرده، اما اثر نوآوری فرایند در عملکرد کسب و کار را بهبود می بخشد. در مجموع، این مطالعه نشان می دهد که تناسب استراتژیک بین پویایی و استراتژی نوآوری محصول بخوبی بین استراتژی نوآوری فرآیند و استراتژی رقابتی می باشد. از سوی دیگر، رقابت پذیری همچنین عدم سازگاری استراتژیک با نوآوری محصول را نشان می دهد. مفاهیم نظری و عملی مورد بحث قرار گرفته اند.