دانلود ترجمه مقاله بررسی شوک لوله در تاخیر خودکار در اشتعال نفت سفید آیروسل- نشریه الزویر

عنوان فارسی: | بررسی شوک لوله در تاخیر خودکار در اشتعال نفت سفید آیروسل و مخلوط آن |
عنوان انگلیسی: | Shock Tube Study on Auto-ignition Delay of Kerosene Aerosol and Its Cracked Mixture |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 10 |
سال انتشار : 2015 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 4531 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 2.06Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: هوافضا و مهندسی مکانیک |
گرایش های مرتبط با این مقاله: آیرودینامیک، جلوبرندگی، حرارت و سیالات، تبدیل انرژی و طراحی سیستم های دینامیکی خودرو |
مجله: مهندسی Procedia |
دانشگاه: مهندسی هوافضا، دانشگاه Tsinghua، پکن، چین |
کلمات کلیدی: لوله شوک، تاخیر احتراق، امواج شوک، انتشار نور |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است |
چکیده
۱ مقدمه
۲ کار تجربی
۳ نتایج و بحث
۴ ملاحظات پایانی
Abstract
An aerosol shock tube with piston setup attached to reflection end is developed for ignition delay studies of liquid fuels. Piezoelectric gauge and photomultiplier with filter are used respectively to detect pressure and OH emission signals. Autoignition delay is obtained for kerosene aerosol and its cracked mixture at different temperature and pressure, equivalence ratios. The results show good linearity of ignition delay with temperature inversion at different pressure and equivalence ratio. At high pressure, data of delay is close for aerosol and heating kerosene. But difference is obviously at low temperature. During burning, local shock waves are generated and propagate into burnt and unburnt mixture.
چكيده
شوك لوله آيروسل با راه اندازي پيستون متصل به قسمت پاياني آن براي مطالعه تاخير در احتراق سوخت هاي پاياني ان براي مطالعه تاخير در احتراق سوخت هاي مايع توسعه يافته است. يك سنجه پيزوالكتريك و فوتومولتي پلاير با فيلتر به ترتيب براي شناسايي سيگنال هاي فشار و انتشار OH ارائه شده است. تاخير براي نفت سفيد و مخلوط آن در درجه حرارت هاي مختلف و فشار مختلف و نسبت هم ارزي بدست امده است. نتايج نشان مي دهد كه ناخير خطي احتراق با .ارونگي دما در فشار هاي مختلف و نسبت هاي هم ارزي است. در فشار بالا، داده ها با تاخير نزديك براي آيروسل و گرمايش نفت سفيد بوده است. اما تفاوت واضح است كه در دماي پايين مي باشد. در هنگام انتقال اين سوخت، امواج شوك و توليد و انتشار سوخت مشتعل نشده و مشتعل شده وجود دارد.