تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله حاکمیت رابطه در روابط عرضه کننده با خریدار – نشریه الزویر

عنوان فارسی: حاکمیت رابطه در روابط عرضه کننده با خریدار: اثرات میانجی کننده گوانکسی (مدل چینی بازاریابی رابطه مند) بین فردی مرزگستران در بازار B2B چین
عنوان انگلیسی: Relational governance in supplier-buyer relationships: The mediating effects of boundary spanners' interpersonal guanxi in China's B2B market
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 22
سال انتشار : 2017 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 5.352 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 158 در سال 2018
شاخص SJR مجله : 1.684 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : F1339
محتوای فایل : zip حجم فایل : 808.23Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی
مجله: مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه: دانشکده اقتصاد و مدیریت، انستیتوی فناوری شانگهای، چین
کلمات کلیدی: حاکمیت رابطه، بازاریابی رابطه ای، گوانکسی بین فردی، رفتار فرصت طلبانه، چین
کلمات کلیدی انگلیسی: Relational governance - Relationship marketing - Interpersonal guanxi - Opportunistic behavior - China
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: درج ننشده است ☓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2016.12.029
ترجمه این مقاله با کیفیت متوسط انجام شده است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

چارچوب مفهومی

حاکمیت رابطه (RG)

بازاریابی رابطه و RMO

روبط بین سازمانی و گوانکسی بین فردی

فرضیه های تحقیق

RMO و حاکمیت رابطه

گوانکسی بین فردی و نظارت بر روابط

نقش میانجی گری درگوانکسی بین فردی

حاکمیت رابطه و فرصت طلبی

روش اجرا

مطالعه ازمایشی و نمونه

سنجشها

سوگیری متداول در روش اجرا

نتایج

دلالت های نظری

دلالت های مدیریتی

محدودیت ها و تحقیقات آتی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Based on the literature on relationship marketing and marketing channel research, this study proposes that in a channel relationship, interpersonal guanxi between boundary spanners of channel partners mediates the relationship between a firm's relationship marketing orientation and relational governance. Using the data collected from about 300 Chinese manufacturers and their suppliers, this study shows that relationship marketing orientation positively relates to relational governance, and boundary spanners' interpersonal guanxi mediates this relationship. Relational governance further affects channel partners' opportunistic behaviors. This study also discusses the findings' implications for marketing practitioners and suggestions for future research.

نمونه متن ترجمه

چکیده

براساس متون علمی درزمینه بازاریابی رابطه ای و تحقیقات کانال بازاریابی، این مطالعه مطرح کرده است که در یک رابطه کانال، گوانکسی بین فردی میان مرزگستران شرکای کانال باعث واسطه گری رابطه میان جهت گیری بازاریابی رابطه ای یک شرکت و حاکمیت رابطه می باشد. با استفاده از داده های جمع اوری شده از حدود 300 تولیدکننده چینی و عرضه کنندگان آنها، این مطالعه نشان می دهد که بازاریابی رابطه ای جهت گیری بازاریابی رابطه ای به طور مثبتی به حاکمیت رابطه مرتبط است و گوانکسی بین فردی مرزگستران واسطه این رابطه می باشد. حاکمیت رابطه باز بر رفتارهای فرصت طلبانه شرکای کانال تاثیر دارد. این مطالعه همچنین به بحث درباره دلالت های یافته ها برای دست اندرکاران بازاریابی می پردزد و پیشنهاداتی برای تحقیقاتی آتی ارائه می دهد.