تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله بررسی و تفسیر زندگی در دانشگاه – نشریه تیلور و فرانسیس

عنوان فارسی: بررسی و تفسیر زندگی در دانشگاه: سخنان یک آموزنده
عنوان انگلیسی: Reflections and interpretations on life in academia: a mentee speaks
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 19
سال انتشار : 2005 نشریه : تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8245 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 369.12Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی و علوم اجتماعی
مجله: مشاوره و راهنمایی - Mentoring and Tutoring
دانشگاه: دانشگاه غرب انگلستان، بریستول، انگلستان
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

مقدمه

روش : خاطرات خصوصی و سوابق عمومی

یک آموزنده در دانشگاه

جهت گیری مجدد: تغییر کردن در جهانی از تغییر

سؤالات بقا: احساس نادان بودن

سؤالات مربوط به یک تصویر بزرگ : حل کردن یک مسئله پیچیده

تدریس در مدارس: پایان وضعیت دشوار

سخنرانی یا آموزش ؟

ساختار به‌عنوان امنیت و حمایت

توضیح مسیر : زمانی که هر دو روشنایی امید را دیدیم

سرمایه‌گذاری از طریق یک ساختار

پرورش یک کودک به اندازه ساخت یک روستا زمان و انرژی نیاز دارد

ارتباط حرفه‌ای و شخصی : قهوه یا اسکواش

هویت حرفه‌ای و شخصی: من چه کسی هستم؟

کیفیت یادگیرنده : یک دستورالعمل برای موفقیت

پاداش به مربی : رضایت بدون شناخت

بهای پرداخت شده به مربی : انجام کار خوب و در عین حال داشتن احساس بد

نگاه به آینده : از یادگیرنده به مربی

انعکاس ، مذاکره و پرسش‌های مربوط به قدرت

بررسی بیش‌تر : زنان از آموزش بهره می برند

نمونه متن انگلیسی

Using personal autobiographical data collected over the course of an academic year, this article reflects the experiences of a new teacher educator entering higher education. Emergent patterns are examined and illuminated using the discourse of mentoring, and this discourse is, in turn, challenged, in part for the imbalance in the voices recorded, and at times for its masculine nature. The notion of a mentee’s role being in any way passive is dismissed, and the relationship between mentor and mentee is examined for reciprocity and negotiation within a structured, supportive framework. Questions are posed regarding the benefits and costs to mentors, citing research that exposes how even the most successful women in academia may suffer negative emotions. In analysing one mentee’s journey through a year in academia, a struggle with a changing and contradictory selfimage is exposed. Having a sense of ownership in a learner-driven mentoring process is acknowledged, and some suggestions on the qualities of a successful mentee are offered. The paradox of who mentors the mentors is also examined. The process of mentoring is viewed as an investment in staff and the constantly evolving institution.

نمونه متن ترجمه

با استفاده از داده‌های مربوط به شرح‌حال که در طول دوره یک سال تحصیلی جمع‌آوری‌شده‌اند ، در این مقاله تجربیات یک مربی معلمی جدید که تحصیلات عالی خود را آغاز کرده است، منعکس‌شده‌اند. الگوهای نوظهور با استفاده از گفتمان آموزش بررسی‌شده و روشن‌سازی می‌شوند، و این گفتمان به‌نوبه خود تا حدی به علت عدم تعادل در صدای ضبط‌شده، و ماهیت مردانه خود به چالش کشیده شده است. منفعل بودن نقش آموزنده رد شده است، و ارتباط میان مربی و آموزنده ازنظر عمل متقابل و مذاکره در یک چارچوب ساختاریافته و حمایتی موردبررسی قرار می‌گیرد. با استناد به تحقیقاتی که حتی متحمل شدن احساسات منفی توسط زنان موفق در دانشگاه را بررسی می‌کنند، در مورد مزایا و هزینه‌های مربوط به مربیان سؤالاتی مطرح‌شده‌اند. در تجزیه‌وتحلیل تجربه یک آموزنده در طول یک سال در دانشگاه، مقابله با خویشتن‌شناسی متغیر و متناقض مشاهده می‌شود. داشتن حس مالکیت در یک فرآیند آموزش مبتنی بر یادگیرنده تصدیق شده است، و برخی پیشنهاد‌ها در مورد کیفیت یک آموزنده موفق ارائه‌شده‌اند. در پارادوکس مربیان، مربیان نیز موردبررسی قرار می‌گیرند. فرآیند آموزش به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری بر کارکنان و بخشی که به‌طور مداوم در حال تکامل است ، در نظر گرفته می‌شود.