ترجمه مقاله آمادگی کارمندان بخش دولتی مالزی در حرکت به سمت حسابداری اقلام تعهدی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | آمادگی کارمندان بخش دولتی مالزی در حرکت به سمت حسابداری اقلام تعهدی برای بهبود پاسخگویی: مورد وزارت آموزش و پرورش (MOE) |
عنوان انگلیسی: | Readiness of Malaysian public sector employees in moving towards accrual accounting for improve accountability: The case of Ministry of Education (MOE) |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 10 |
سال انتشار : 2014 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 6074 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 472.58Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: حسابداری |
گرایش های مرتبط با این مقاله: حسابداری دولتی |
مجله: کنفرانس بین المللی مطالعات حسابداری 2014 |
دانشگاه: موسسه تحقیقات حسابداری و دانشکده حسابداری، دانشگاه Teknologi MARA، مالزی |
کلمات کلیدی: حسابداری اقلام تعهدی، کارمندان حسابداری، آمادگی، دغدغههای اصلی، چالشها |
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است |
چکیده
1. پیشگفتار
1.1. اهداف
2. روش تحقیق
3. بحث یافتهها
3.1. آمادگی برای اجرای حسابداری اقلام تعهدی
3.2. دغدغههای اصلی در حرکت به سمت حسابداری اقلام تعهدی
3.3. چالشهای برای اجرای حسابداری اقلام تعهدی
4. خلاصهی نتایج
5. محدودیت مطالعه
2. 6. توصیهی برای تحقیق آینده
Abstract
In recent years, there has been increasing number of debates between adoptions of cash accounting versus accrual accounting in government accounting in the Malaysian public sector. This issue arises due to the government needs to determine either to stay on cash accounting or move to accrual accounting. The objective of the study is to determine the readiness of Malaysian public sector employees in the Ministry of Education (MOE) for the implementation of accrual accounting, major concerns together with challenges in moving towards accrual accounting. Finding from this study shows that accounting employees are ready for the implementation of accrual accounting and are willing to move to accrual accounting.
چکیده
در سالهای اخیر، افزایش در تعداد بحثهای بین حسابداری نقدی در برابر حسابداری اقلام تعهدی در حسابداری دولتی در بخش دولتی مالزی وجود داشته است. این مساله ناشی از نیاز دولت برای تعیین ادامه دادن حسابداری نقدی یا حرکت به سمت حسابداری اقلام تعهدی است. هدف این مطالعه تعیین آمادگی کارامندان بخش دولتی مالزی در وزارت آموزش و پرورش (MOE) برای اجرای حسابداری اقلام تعهدی است که از دغدغههای مهم همراه با چالشهای در حرکت به سمت حسابداری اقلام تعهدی است. یافتههای این مطالعه نشان میدهد که کارمندان حسابداری آمادهی اجرای حسابداری اقلام تعهدی هستند و تمایل به حرکت به سمت حسابداری اقلام تعهدی دارند.