منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بهبود کیفیت در برنامه ریزی درسی - نشریه امرالد

ترجمه مقاله بهبود کیفیت در برنامه ریزی درسی - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۲۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بهبود کیفیت در برنامه ریزی درسی
عنوان انگلیسی
Quality improvement in curriculum development
صفحات مقاله فارسی
5
صفحات مقاله انگلیسی
3
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
دیدگاه (Viewpoint)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
0.838 در سال 2019
شاخص H_index مجله
20 در سال 2020
شاخص SJR مجله
0.412 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
1751-1879
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q3 در سال 2019
کد محصول
10461
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله
رهبری در خدمات سلامتی - Leadership in Health Services
دانشگاه
دانشکده پزشکی، دانشگاه مموریال نیوفاندلند، کانادا
کلمات کلیدی
آموزش، کیفیت، بهبود کیفیت، برنامه آموزشی پزشکی
کلمات کلیدی انگلیسی
Education - Quality - Quality improvement - Medical curricula
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/LHS-09-2017-0053
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
1. چکیده
2. دیدگاه
3. نتایج جلسات بهبود کیفیت
4. ارزیابی بهبود کیفیت
5. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – There is a growing emphasis on teaching patient safety principles and quality improvement (QI) processes in medical education curricula. This paper aims to present how the Faculty of Medicine at Memorial University of Newfoundland engaged medical students in quality improvement during their recent curriculum renewal process.

Design/methodology/approach – In the 2013-2014 academic year, the Faculty of Medicine at Memorial University of Newfoundland launched an undergraduate medical education curriculum renewal process. This presented a unique opportunity to teach quality improvement by involving students in the ongoing development and continuous improvement of their undergraduate curriculum through the implementation of quality circles and other related QI activities.

Findings – The authors’ experience shows that implementing QI processes is beneficial in the medical education environment, particularly during times of curriculum redesign or implementation of new initiatives.

Originality/value – Student engagement and participation in the QI process is an excellent way to teach basic QI concepts and improve curriculum program outcomes.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف: در برنامه درسی تحصیلات پزشکی، تاکید زیادی بر روی آموزش اصول ایمنی و فرایند های بهبود کیفیت به بیمار شده است. هدف از این مقاله بررسی نحوه ی درگیر شدن دانشجویان پزشکی دانشکده پزشکی دانشگاه Newfoundland با بهبود کیفیت در فرایند تجدید برنامه درسی است.
طراحی/روش/رویکرد: در سال تحصیلی 2013-2014، دانشکده پزشکی دانشگاه Newfoundland فرایند تجدید برنامه درسی تحصیلی پزشکی دانشجویان کارشناسی را آغاز کرد. این فرایند از طریق پیاده سازی محفل های کیفیت و سایر فعالیت های مرتبط با بهبود کیفیت، فرصتی منحصر بفرد را برای آموزش بهبود کیفیت و درگیر کردن دانشجویان در پیشرفت و توسعه مداوم برنامه درسی کارشناسی در اختیار قرار می دهد.
یافته ها: تجربه نویسندگان نشان می دهد که پیاده سازی فرایند های QI در محیط آموزش پزشکی، مخصوصا در زمان طراحی مجدد برنامه آموزش یا پیاده سازی ابتکار عمل های جدید موثر است.
اصالت/ارزش : مشارکت دانشجو در فرایند QI یک راه عالی برای آموزش مفاهیم ابتدایی QI و بهبود نتایج برنامه آموزشی است.

بدون دیدگاه