منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بررسی حس روانی برند در مصرف کنندگان بزرگسال - نشریه الزویر

ترجمه مقاله بررسی حس روانی برند در مصرف کنندگان بزرگسال - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بررسی حس روانی برند در مصرف کنندگان بزرگسال
عنوان انگلیسی
Examining a psychological sense of brand community in elderly consumers
صفحات مقاله فارسی
20
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2018
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
f409
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، بازاریابی و مدیریت منابع انسانی
مجله
مجله پژوهشی کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشگاه تگزاس در تایلر، بخش مدیریت و بازاریابی، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
حس روانی جامعه برند، طرفدری از برند، بشارت، ارزش برند، مصرف کننده سالخورده
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- زمینه نظری و فرضیه ها
1-2- جامعه طرفداران برند
2-2- ارزش برند مبتنی بر مشتری
3- روش
1-3 طرح مطالعه
2-3 مقیاس ها
4- نتایج
1-4 مدل اندازه گیری
2-4- مدل ساختاری
5- بحث
6- پیامد های مدیریتی
7- محدودیت ها و تحقیقات بعد
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

As the affluent baby-boomer segment rapidly approaches retirement, marketers are becoming more aware of elderly consumers. Carlson, Suter, and Brown (2008) recently introduced the psychological sense of brand community (PSBC) construct. This research extends their work by examining new antecedents and consequences of PSBC in the context of elderly consumers. Moreover, the study examines how older consumers' brand equity perceptions contribute to brand advocacy through a psychological sense of brand community (PSBC). Survey data is collected from 592 elderly customers (all over the age of 60) of a luxury motorcycle components and accessories manufacturer. Results suggest that three core facets of consumer-based brand equity contribute to older consumers' PSBC: perceived quality, perceived value for the cost, and brand uniqueness. Moreover, a PSBC motivates older consumers to participate in (and pay for) social brand communities as well as increases positive word of mouth and brand evangelism.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
با بازنشستگی بخش مرفه و مربوط به نسل انفجار (توضیح مترجم: کسی است که در دوره انفجار جمعیّت پس از جنگ جهانی دوّم، یعنی در حدّ فاصل سال‌های ۱۹۴۶ و ۱۹۶۴ زاده شده‌باشد.) توجه بازاریابان بیشتر به سوی مصرف کنندگان سالخورده جلب می شوند. اخیرا کارلسون، سوتر و براون (2008) احساس روانی جامعه برند (PSBC) را معرفی کرده اند. تحقیق حاضر کار انها را از طریق بررسی مطالعات پیشین و پیامدهای PSBC در زمینه مصرف کنندگان بزرگسال گسترش می دهد. این مطالعه همچنین به برسی چگونگی تاثیر دیدگاه مصرف کنندگان سالخورده درباره ارزش برند در طرفداری از ان از طریق حالت روانی جامعه هواداران برند (PSBC) می پردازد. داده های نظرسنجی از 592 مصرف کننده سالخورده تولید کننده اجزا و لوازم موتور سیکلت های لوکس (همگی بالای 60 سال سن) گرد اوری شده است. نتایج نشان می دهد که سه جنبه اساسی ارزش مبتنی بر مشتری برند در PSBC مصرف کننندگان سالخوردگان تاثیر گذار است: ارزش دریافت شده، ارزش دریافت شده در مقابل قیمت، و یگانگی برند. علاوه بر این PSBC مصرف کنندگان سالخورده را ترغیب به مشارکت و ایفای نقش در جوامع اجتماعی برند کرده و همچنین بازاریابی دهان به دهان مثبت و بشارت برند را افزایش می دهد.

بدون دیدگاه