ترجمه مقاله تغییر الگو در مدیریت عمومی

عنوان فارسی: | تغییر الگو در مدیریت عمومی: نتایج برای تدریس در برنامه های آموزشی حرفه ای |
عنوان انگلیسی: | Paradigm Shift in Public Administration: Implications for Teaching in Professional Training Programs |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 16 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 6059 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.11Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و علوم تربیتی |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت اجرایی، مدیریت عملکرد و مدیریت آموزشی |
دانشگاه: دانشگاه ملی سنگاپور |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه نشده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است |
وضعیت توضیحات اضافی موجود در مقاله: 4 مورد توضیح اضافی در مقاله ترجمه نشده است. |
روش انجام کار
یافته ها
نیاز برای حرکت به سمت یک چهارچوب ترکیبی
نتیجه گیری
Th e decline in popularity of New Public Management worldwide reinvigorated the search for a new paradigm in the fi eld of public administration. Several alternatives to New Public Management, such as the New Governance and Public Value paradigms, have gained prominence in recent years. Despite tensions among these paradigms, exceptional challenges for public administration teaching programs exist. Xun Wu and Jingwei He of the National University of Singapore compiled data on public administration and management courses from 48 top master of public administration degree programs in China and the United States. Th is essay analyzes how competing paradigms infl uenced the selection of course content and pedagogical foci in professional training curricula. Th e authors conclude that in order to take advantage of an unprecedented opportunity provided by the rapid, global expansion of professional education in public administration, there is an urgent need to fi nd a synthesized theoretical framework.
کاهش در عمومیت مدیریت عمومی جدید در کل دنیا، جستجو برای یک الگوی جدید را در حوزه ی مدیریت عمومی تحدید کرده است. چندین جایگزین برای مدیریت عمومی جدید، مانند اداره جدید و الگوهای ارزش عمومی، در سالهای اخیر بوده است. علی رغم تنش ها بین این الگوها، چالش های قابل توجهی برای برنامه های آموزش اداره (مدیریت) عمومی وجود دارد. زان وو و جینگویی هه از دانشگاه ملی سنگاپور داده ها در مورد دوره های مدیریت و اداره عمومی را از 48 استاد برتر برنامه های مدرک اداره عمومی در چین و ایالات متحده جمع آوری کردند. این مقاله تحلیل می کند که چگونه الگوهای هماورد بر انتخاب محتوای دوره و برنامه آموزشی در دوره تحصیلات آموزش حرفه ای اثر می گذارند. نویسنده نتیجه می گیرد که به منظور مزیت بردن از فرصت فراهم شده توسط بسط سریع و جهانیِ آموزش حرفه ای در اداره عمومی، نیاز فوری برای پیدا کردن یک چهارچوب نظری ترکیبی وجود دارد.