منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله تغییر و تحول سازمانی از طریق بهبود تعلق و مشارکت کارکنان - نشریه امرالد

ترجمه مقاله تغییر و تحول سازمانی از طریق بهبود تعلق و مشارکت کارکنان - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تغییر و تحول سازمانی از طریق بهبود تعلق و مشارکت کارکنان - چگونگی استفاده از روشهای موثر برای بهبود بهره وری کسب و کار و توسعه و افزایش سهم بازار
عنوان انگلیسی
Organizational transformation through improved employee engagement – “How to use effective methodologies to improve business productivity and expand market share”
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2016
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6555
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت استراتژیک منابع انسانی، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک و مدیریت منابع انسانی
مجله
بررسی منابع انسانی استراتژیک - Strategic HR Review
دانشگاه
میشیگان، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
بهبود فرایند، سهم بازار، ساخت چابک، SBPI
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. تغییر واقعیت در محیط کسب و کار
3. سفر
4. ساختار و راه اندازی
1. 4 فرایند
2. 4 تیم های طراحی
1. 2. 4 شرح و وصف کلی
2. 2. 4 نتایج مورد انتظار
3. 4 رویکردها
5. دروس فراگرفته شده ازXYZ
1. 5 سفر ادامه می یابد
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to help businesses understand that as markets change, the way a company does business also must change to stay competitive in their industry. A company needs to know their share of the market to develop strategies to stay competitive and survive. This case study takes you through a successful company’s recognition and transformation involving all aspects of the organization. Cross-functional teams were developed to improve existing processes and develop new ones, as well as educate their people along the way. Design/methodology/approach – The case study explains the process taken to help the company make the required changes to stay competitive. The company’s transformation happened through the application of Agile Construction® and the implementation of design teams to develop and test new or improved company processes and procedures. Once the improvements proved successful, the new standardized way of doing business was introduced to the rest of the organization. Tools were introduced to enhance the new processes and make them visible to the entire organization. Findings – It was found that working together as a team and learning together to create standardized processes improved the company’s overall profitability, increased sales and expanded their market share. It takes a lot of dedication and hard work along the way to improve. The process also proved that the team has to work toward the same goals for the transformation to be successful. Practical implications – Changes to practice that must be made is that communication is key among everyone involved in the organization. Also, there is value in understanding that the organization’s way of thinking needs to change to a learning organization. Originality/value – Any organization, whether a company or an institution, can benefit from reading this case study. It is important to understand that the way of doing work changes over time and improvements have to be made to be successful in any industry. Team work is also important, so that everyone is reaching for a common goal.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف- هدف این مقاله، کمک به کسب و کارها در جهت شناخت این مسئله که با تغییر بازارها، شیوه کسب و کار شرکت نیز بایستی تغییر کند تا بدین طریق بتواند درصنعتش همچنان به صورت رقابتی باقی بماند. شرکت برای توسعه استراتژیها و بقا و رقابتی ماندن، بایستی از سهم بازارش شناخت داشته باشد. این مطالعه موردی از طریق تشخیص (بازشناسی) و تحول موفقیت آمیز شرکت مشتمل بر کلیه جنبه های سازمان، شما را راهنمایی می کند. برای بهبود و ارتقاء فرایندهای موجود و توسعه فرایندهای جدید، و همچنین آموزش افراد در امتداد این راه، تیم های بین وظیفه ای یا چند منظوره تشکیل گردید.
طرح/ روش/ شیوه- مطالعه موردی در مورد فرایند اتخاذ شده برای کمک به شرکت در جهت اعمال تغییرات مورد نیاز جهت رقابتی ماندن توضیح می دهد. تغییر و تحول شرکت، با استفاده از و پیاده سازی تیم های طراحی برای توسعه و تست فرایندها و رویه های جدید یا بهبودیافته شرکت، به وقوع پیوست. به محض اینکه بهبودها موفقیت آمیز اثبات گردید، شیوه استاندارد جدید برای کسب و کار برای بخشهای دیگر سازمان معرفی گردید. برای بهبود و پیشرفت فرایندهای جدید و قرار دادن آنها در اختیار کل سازمان، ابزارهایی معرفی گردید.
یافته ها- این چنین استنباط گردید که کارکردن درکنار هم به شکل تیم و یادگیری ایجاد فرایندهای استاندارد، سوددهی کل شرکت را افزایش داد، فروش را افزایش و سهم بازار آنها را توسعه و افزایش داد. در راستای بهبود سخت کوشی های زیادی به عمل آمد. فرایند همچنین ثابت نمود که تیم باید در راستای این اهداف سخت کار کند تا بدین طریق تغییر و تحول موفقیت آمیز ظاهر شود.
مبانی و مفاهیم عملی- تغییراتی که در عمل بایستی اعمال گردد، آن است که ارتباط، در میان افراد درگیر در سازمان، کلید به حساب می آید. همچنین، شناخت این مسئله که شیوه تفکر سازمان برای سازمان یادگیرنده نیاز به تغییر دارد، ارزشمند می باشد.
ابتکار/ ارزش- هر سازمانی، خواه شرکت یا یک نهاد، می تواند از خواندن این مطالعه موردی نفع ببرد. شناخت تغییرات شیوه انجام کار با گذشت زمان و بهبودهای صورت گرفته جهت نیل به موفقیت در هر صنعت، ازاهمیت بسزایی برخوردار می باشد. کارتیمی نیز مهم است، به گونه ای که هر کسی به هدف مشترکی نائل می گردد.

بدون دیدگاه