ترجمه مقاله عوامل سازمانی موثر بر استفاده از راه‌حل‌های CRM - نشریه الزویر

ترجمه مقاله عوامل سازمانی موثر بر استفاده از راه‌حل‌های CRM - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
عوامل سازمانی موثر بر استفاده از راه‌حل‌های CRM
عنوان انگلیسی
Organizational factors influencing effective use of CRM solutions
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5260
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت استرتژیک، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت عملکرد
مجله
کنفرانس بین المللی سیستم های اطلاعات مراقبت بهداشتی و اجتماعی و فن آوری
دانشگاه
دانشکده اقتصاد و کسب و کار، دانشگاه ماریبور، اسلوونی
کلمات کلیدی
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، فرآیند محور، فناوری‌محور، سازمان ابداع‌محور، استفاده از راه‌حل‌های CRM، مدل TAM
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
عوامل حیاتی در استفاده از راه‌حل‌های CRM
راه‌حل‌های مدیریت ارتباط با مشتری (راه‌حل‌های CRM) و مدل‌های پذیرش فناوری (TAM)
جهت‌گیری فرآیند و استفاده از راه‌حل‌های CRM
جهت‌گیری فرآیند و استفاده از راه‌حل‌های CRM
جهت‌گیری ابداعی و استفاده از راه‌حل‌های CRM
کاربرد درک شده و شدت استفاده از راه‌حل‌های CRM و کیفیت درک شده اطلاعات
کیفیت درک شده اطلاعات و رضایت از پشتیبانی از تصمیم‌گیری
نتیجه‌گیری
تحقیق تجربی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In this paper we discuss the issues of effective use of information solutions of customer relations management. The conceptual model is developed based on the Technology acceptance model (TAM). In the literature we can see that researchers often analyze the usefulness of CRM solutions at the level of individuals, and less at the level of organization and its orientations. These aspects are included in the model, proposed in this article, by the set of organizational factors which may influence the effective use of CRM solutions. Organizational factors are reflected in the three types of orientations – in process, technological and innovation orientation of organization. The conceptual model is presented and organizational factors are discussed in more detail. The original value of this paper is in the constructed conceptual model that combines use of CRM solutions at the level of organization and critical organizational factors. The platform of the conceptual model enables its future empirical testing.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مقاله، مباحث مربوط به استفاده اثربخش از راه‌حل‌های اطلاعاتی مدیریت ارتباط با مشتری را مطرح می‌کنیم. این مدل مفهومی بر اساس مدل پذیرش فناوری (TAM) توسعه یافت. در این تدبیات می‌بینیم که محققان غالبا سودمندی راه‌حل‌های CRM را در سطح افراد تحلیل کرده و در سطح سازمانی، توجه چندانی به آن نکرده‌اند. در مدل پیشنهادی این تحقیق، این ابعاد به وسیله مجموعه‌ای از عوامل سازمانی لحاظ می‌شوند که می‌توانند استفاده اثربخش از راه‌حل‌های CRM را تحت تأثیر قرار دهند. عوامل سازمانی در سه نوع جهت‌گیری نشان داده می‌شوند –در جهت‌گیری فرآیند، فنی و ابداعی سازمان. مدلی مفهومی ارائه شده و عوامل سازمانی با جزئیات بیشتری مورد بحث قرار می‌گیرند. ارزش اصلی این مقاله به مدل مفهومی ایجاد شده است که استفاده از راه‌حل‌های CRM در سطح سازمان و عوامل حیاتی سازمانی را ترکیب می‌کند. پلتفرم این مدل مفهومی، آزمون تجربی آن را در آینده امکان‌پذیر می‌سازد.

بدون دیدگاه