ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
Pulsewidth modulated (PWM) inverters have recently been found to be a major cause of motor bearing failures in inverter-motor drive systems. Specifically, all inverters generate common mode voltages relative to the earth ground. The voltages provide coupling or bearing currents through motor parasitic capacitances to the rotor iron which flow via the bearings to the grounded stator case. In this paper, a model of bearing currents caused by PWM inverter is proposed. The model is based on transmission line theory which uses an equivalent lumped parameter 7r-network to describe the parasitic coupling phenomenon. The model parameters we then identified by matching the calculated model outputs with those of experimental measurement. The validation of the method is demonstrated by the fact that the model can reproduce a variety of experimental results obtained on a test motor. An application of this method also gives a motor grounding current model. As the conducted electromagnetic interference (EMI) in drive systems is related to the grounding currents, the grounding current model can be used for the analysis of conducted EM1 in motor-drive systems.
اینورترهای پالس عریض مدوله شده (PWM) اخیرا به عنوان یکی از دلایل اصلی شکست در یاتاقان موتور در سیستم های درایو اینوتر- موتور شناخته شده اند. به خصوص، همۀ اینورترها ولتاژهای حالت مشترک نسبت به زمین ایجاد می کنند. این ولتاژها باعث تولید جریان های تزویج یا یاتاقان در مسیر خازن های پارازیتی موتور به آهن روتور می شوند که از طریق یاتاقان ها به محفظه زمین شدۀ استاتور نشت پیدا می کنند. در این مقاله، مدلی از جریان های یاتاقان که توسط اینورتر PWM تولید می شوند، بیان می شود. این مدل مبتنی است بر نظریه خط انتقال که برای توصیف پدیده تزویج پارازیتی از مدل شبکه π با عناصر پارامتری مجتمع بهره می برد. پارامترهای این مدل بعدا به وسیله تطبیق خروجی های مدل محاسبه شده با مقادیر اندازه گیری شده آزمایشگاهی مشخص می شوند. اعتبار این روش با این واقعیت اثبات می شود که مدل می تواند نتایج آزمایشگاهی متنوعی را روی یک موتور تست نمونه تولید کند. یکی از کاربردهای این روش این است که مدل جریان زمین موتور را نیز بدست می دهد. از آنجائی که در سیستم های درایو، تداخل الکترومغناطیسی هدایت شونده (EMI) به جریان های زمین وابسته است، از مدل جریان زمین می توان برای تحلیل EMI هدایت شونده در سیستم های درایو- موتور استفاده کرد.