تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله انگيزه خريداران وفادار از طریق معیارهای جايگزین وفاداری رفتاری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: بررسي انگيزه های خريداران وفادار به فروشگاه از طریق معيارهاي جايگزين وفاداری رفتاری
عنوان انگلیسی: Studying motivations of store-loyal buyers across alternative measures of behavioural loyalty
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 29
سال انتشار : 2013 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5025 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 460.44Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم اقتصادی و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: اقتصاد پولی، مدیریت کسب و کار، بودجه و مالی عمومی و مدیریت کیفیت و بهره
مجله: مجله اروپایی مدیریت (European Management Journal)
دانشگاه: دانشگاه سالامانکا، گروه مدیریت و اقتصاد کسب و کار، اسپانیا
کلمات کلیدی: خريدار، وفاداري به فروشگاه، انگيزه ها، منافع مورد نظر، تخصيص بودجه، ارزيابي فردي
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

چارچوبمفهومی

وفاداری به فروشگاه

تعریف وفاداری به فروشگاه

منافع فایده گرایانه

منافع لذت جویانه

منافع ترکیبی

تحلیل تجربی

سناریو و داده های مطالعه

معیارها

معیارهای وفاداری به فروشگاه

معیارهای انگیزه خرید

تحلیل و یافته ها

نتیجه گیری و دستاوردها

منابع

نمونه متن انگلیسی

Summary This study establishes a theoretical framework and provides empirical evidence related to the motivations and benefits sought by store-loyal customers. From a theoretical perspective, the proposed framework distinguishes utilitarian benefits, such as monetary and time savings, from hedonic benefits, such as shopping enjoyment, innovativeness and impulsiveness. From a methodological perspective, this study suggests the appeal of considering different measures of store-loyal behaviour, particularly those based on consumers self-assessments, as alternatives to measures based on solely on their budget allocations. The empirical findings indicate moderate consistency between these measures; self-assessment measures are more closely related to consumers motivational profiles. They also indicate the greater explanatory power of motivational variables compared with socio-demographic variables for characterising store-loyal buyers. Finally, store-loyal buyers general profile is less price sensitive, more time and service sensitive, less concerned about entertainment and new experiences, more likely to feature planning and more brand loyal. ª

نمونه متن ترجمه

چكيده

اين مطالعه يك چارچوب نظري ايجاد مي كند و شواهد تجربي مرتبط با انگيزه ها و منافع مورد نظر مشتريان وفادار به فروشگاه را ارائه مي كند. چارچوب پيشنهادي از ديدگاه نظري، منافع فايده گرايانه نظير صرفه جويي مالي و زمانی را از منافع لذت جویانه نظير لذت از خريد، نوخواهی و تكانشي بودن متمايز مي كند. اين مطالعه از ديدگاه متدولوژيكي ضرورت در نظر گرفتن معيارهاي متفاوت رفتار وفاداري به فروشگاه (خصوصاً آن معيارهايي كه مبتني بر ارزيابي فردي مشتريان هستند) را به عنوان جايگزين معيارهاي مبتني بر تخصيص بودجه آن ها نشان مي دهد. يافته هاي تجربي نشان دهنده سازگاري متوسط بين اين معيارها است؛ معيارهاي ارزيابي فردي ارتباط نزديك تري با وضعيت انگيزشي مشتريان دارند. همچنين اين يافته ها نشان مي دهد كه قدرت تبييني متغيرهاي انگيزشي براي توصيف خريداران وفادار به فروشگاه در مقايسه با متغيرهاي اجتماعي-جمعيتي بالاتر است. در نهايت، وضعيت كلي خريداران وفادار به فروشگاه حساسيت كمتري به قيمت دارد، حساسيت بيشتري به زمان و سرويس دارد، كمتر با سرگرمي و تجربيات جديد ارتباط دارد، به احتمال زياد برنامه ریزی و وفاداري بيشتر به برند نقش مهمی در آن دارد.