ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
چکیده
مقدمه
چارچوبمفهومی
وفاداری به فروشگاه
تعریف وفاداری به فروشگاه
منافع فایده گرایانه
منافع لذت جویانه
منافع ترکیبی
تحلیل تجربی
سناریو و داده های مطالعه
معیارها
معیارهای وفاداری به فروشگاه
معیارهای انگیزه خرید
تحلیل و یافته ها
نتیجه گیری و دستاوردها
منابع
چكيده
اين مطالعه يك چارچوب نظري ايجاد مي كند و شواهد تجربي مرتبط با انگيزه ها و منافع مورد نظر مشتريان وفادار به فروشگاه را ارائه مي كند. چارچوب پيشنهادي از ديدگاه نظري، منافع فايده گرايانه نظير صرفه جويي مالي و زمانی را از منافع لذت جویانه نظير لذت از خريد، نوخواهی و تكانشي بودن متمايز مي كند. اين مطالعه از ديدگاه متدولوژيكي ضرورت در نظر گرفتن معيارهاي متفاوت رفتار وفاداري به فروشگاه (خصوصاً آن معيارهايي كه مبتني بر ارزيابي فردي مشتريان هستند) را به عنوان جايگزين معيارهاي مبتني بر تخصيص بودجه آن ها نشان مي دهد. يافته هاي تجربي نشان دهنده سازگاري متوسط بين اين معيارها است؛ معيارهاي ارزيابي فردي ارتباط نزديك تري با وضعيت انگيزشي مشتريان دارند. همچنين اين يافته ها نشان مي دهد كه قدرت تبييني متغيرهاي انگيزشي براي توصيف خريداران وفادار به فروشگاه در مقايسه با متغيرهاي اجتماعي-جمعيتي بالاتر است. در نهايت، وضعيت كلي خريداران وفادار به فروشگاه حساسيت كمتري به قيمت دارد، حساسيت بيشتري به زمان و سرويس دارد، كمتر با سرگرمي و تجربيات جديد ارتباط دارد، به احتمال زياد برنامه ریزی و وفاداري بيشتر به برند نقش مهمی در آن دارد.
Summary This study establishes a theoretical framework and provides empirical evidence related to the motivations and benefits sought by store-loyal customers. From a theoretical perspective, the proposed framework distinguishes utilitarian benefits, such as monetary and time savings, from hedonic benefits, such as shopping enjoyment, innovativeness and impulsiveness. From a methodological perspective, this study suggests the appeal of considering different measures of store-loyal behaviour, particularly those based on consumers self-assessments, as alternatives to measures based on solely on their budget allocations. The empirical findings indicate moderate consistency between these measures; self-assessment measures are more closely related to consumers motivational profiles. They also indicate the greater explanatory power of motivational variables compared with socio-demographic variables for characterising store-loyal buyers. Finally, store-loyal buyers general profile is less price sensitive, more time and service sensitive, less concerned about entertainment and new experiences, more likely to feature planning and more brand loyal. ª