منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله استراتژی مادی سازی - نشریه وایلی

ترجمه مقاله استراتژی مادی سازی - نشریه وایلی
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استراتژی مادی سازی: خطی مبهم بین تدوین استراتژی و اجرای استراتژی
عنوان انگلیسی
Materializing Strategy: The Blurry Line between Strategy Formulation and Strategy Implementation
صفحات مقاله فارسی
9
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2015
نشریه
وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
F688
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت استراتژیک و مدیریت اجرایی
مجله
مجله بریتانیایی مدیریت - British Journal of Management
دانشگاه
برنامه مدیریت فناوری، دانشگاه کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
نحوه مادی سازی استراتژی
خطی مبهم بین تدوین و ‘اجرا
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
In order to materialize strategy – to bring it into existence both theoretically and practically – strategy makers must have an appreciation for the material through which their strategy will be implemented. In this paper, I argue that a lens that focuses on the materiality of strategy making helps scholars to understand that strategy formulation and strategy implementation are not two distinct sets of activities that occur in sequence. Instead, effective strategies can only be made if executives and other strategy makers begin to think about the kinds of technologies that will enable workers to implement their strategy. I illustrate the importance of this line of thinking through a brief case of an attempt to develop new strategy at a mid-sized US-based plumbing fixture company.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
به منظور مادی سازی استراتژی – به لحاظ نظری و عملی –استراتژی نویسان باید موادی که با آن استراتژی پیاده سازی شده است را ارزیابی کنند. در این مقاله، ما رویکرد هایی را مطرح می کنیم که در مادی سازی استراتژی به پژوهشگران کمک می­کند تا درک کنند که تدوین استراتژی و پیاده سازی استراتژی، دو مجموعه متمایز از فعالیت­هایی که به صورت متوالی رخ می­دهند، نیستند. در عوض، استراتژی­های کارآمد تنها در صورتی بوجود می آیند که مدیران اجرایی و سایر استراتژی نویسان در مورد انواع فناوری­هایی که کارگران را قادر به اجرای استراتژی آنها می­سازد تفکر کنند. من اهمیت این خط فکری را از طریق شرح مختصری از یک تلاش برای توسعه استراتژی جدید در یک شرکت متوسط نصب تجهیزات لوله کشی واقع در ایالات متحده نشان می­دهم.

بدون دیدگاه