دانلود ترجمه مقاله بازاریابی محصولات بهداشتی در مسئله چاقی مردان – مجله تیلور و فرانسیس

عنوان فارسی: | بازاریابی محصولات بهداشتی بهتر برای شما در مسئله جدید چاقی مردان |
عنوان انگلیسی: | The marketing of better-for-you health products in the emergent issue of men’s obesity |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 15 |
سال انتشار : 2014 | نشریه : تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 4398 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 468.31Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی، مدیریت اجرایی و MBA |
مجله: بررسی بهداشت جامعه شناسی (Health Sociology Review) |
دانشگاه: دانشکده پرستاری، دانشگاه بریتیش کلمبیا، ونکوور، کانادا |
کلمات کلیدی: سلامت، مصرف، چاقی، سیگار، مذکر، جامعه شناسی |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
چکیده
بازاریابی سلامتی برای مردان
استفاده از اصول بازار یابی سیگار های فیلتر دار تا غذا و مشروبات
درصد پیشرفت در صنعت you- better-for بهتر برای شما
نتیجه گیری
Abstract
Focussing on the male consumer, this article illustrates the links between the health-orientated marketing of filtered cigarettes, light beer and low calorie soft drinks. In so doing, this article speaks to two specific contemporary issues. In the first instance it speaks to contemporary attempts to understand tobacco, alcohol and obesity as similar kinds of health concerns. Furthermore, by establishing these connections (between tobacco, alcohol and obesity) this article foregrounds the possibility that the health-orientated marketing of beer and soft drinks could be legislated against in the same way as the health-orientated marketing of tobacco products.
چکیده
این مقاله با تاکید بر مصرف کننده مرد، به بررسی رابطه بین بازاریابی بهداشت و سلامت محور سیگار های فیلتر دار، آب جوی سبک و نوشیدنی های با کالری پایین می پردازد. برای انجام این کار، این مقاله دو مسئله معاصر مهم را بررسی می کند. در اولین مورد، تلاش های حاضر برای بهبود درک تنباکو، الکل و چاقی به عنوان انواع نگرانی های سلامتی مهم بررسی می شود. به علاوه با ایجاد این روابط،( بین تنباکو، الکل و چاقی)، این مقاله این احتمال را در نظر می گیرد که بازاریابی سلامت محور آب جو و نوشیدنی های غیر الکلی را می توان در برابر بازایابی سلامت محور محصولات تنباکو و دخانیات در نظر گرفت.