تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله بررسی فعالیتهای بازاریابی در کیفیت روابط بخش بانکداری مالزی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: نقش فعالیت های بازاریابی بر کیفیت روابط در بخش بانکداری مالزی
عنوان انگلیسی: Impact of marketing activities on relationship quality in the Malaysian banking sector
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 27
سال انتشار : 2014 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8002 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 922.02Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: اقتصاد و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازاریابی، اقتصاد پول و بانکداری، اقتصاد پولی، مدیریت دولتی
مجله: مجله خرده فروشی و خدمات مصرفی
دانشگاه: دانشکده اقتصاد و علوم اداری، دانشگاه Alzaytoonah، اردن
کلمات کلیدی: بازاریابی رابطه مند، بازاریابی خدماتی، مدیریت رابطه، موسسات مالی، مدل LISREL
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ مرور منابع

۲ ۱ بازاریابی رابطه مند

۲ ۲ کیفیت رابطه

۳ روش

۳ ۱ منبع داده ها و مقیاس

۳ ۲ توسعه شاخص های اندازه گیری

۳ ۳ مدل و فرضیات

۱ ۳ ۳ پیشایندها (اعمال بازاریابی)

۲ ۳ ۳ پیامدها ( عملکرد)

۴ نتایج

۱ ۴ تحلیل عاملی تائیدی

۲ ۴ تست پایایی و قابلیت اعتماد

۳ ۴ برازش کلی مدل

۵ نتیجه گیری و پیامدها

۶ محدودیت ها و جهات تحقیق آتی

نمونه متن انگلیسی

abstract

The current study investigates the impact of marketing activities on relationship quality in the Malaysian banking sector. Analysis of survey results show that greater client and employees' relational orientation yields higher relationship quality and results in better relationship continuity. Results also show that committed client relationships lead to client satisfaction, loyalty, positive word of mouth and promotion However, mutual disclosure was found to have no significant relationship with relationship quality.This may indicate that bank customers in Malaysia do not feel that having close relationships with the bank will have any positive impact on relationship quality. This particular finding may serve as a warning signal to practitioners and scholars alike that thorough research must be carried out on the use of relationship marketing prior to implementation.

نمونه متن ترجمه

چکیده

مطالعه حاضر به بررسی اثر فعالیت های بازار یابی بر کیفیت رابطه در بخش بانکداری مالزی می پردازد. تجزیه تحلیل نتایج نظر سنجی نشان می دهد که گرایش نسبتی کارکنان و مشتریان موجب افزایش کیفیت رابطه شده و تداوم رابطه را در پی دارد. هم چنین نتایج نشان می دهد که روابط تعهدی با مشتری منجر به رضایت مشتری، وفاداری، و پیشرفت می شود با این حال افشای متقابل هیچ گونه رابطه معنی داری با کیفیت رابطه ندارد. این نشان می دهد که مشتریان بانک در مالزی احساس نمی کنند که دارای رابطه نزدیکی با بانک دارند و هیچ اثر مثبتی بر کیفیت رابطه ندارد. این یافته خاص یک سیگنال هشدار برای متخصصان و دانشمندانی است که از بازاریابی رابطه مند در مطالعات خود استفاده می کنند.