دانلود ترجمه مقاله کنترل ترکیبی در سرعت طولی و کشش وسایل نقلیه - مجله IEEE

دانلود ترجمه مقاله کنترل ترکیبی در سرعت طولی و کشش وسایل نقلیه - مجله IEEE
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
کنترل ترکیبی در سرعت طولی و کشش وسایل نقلیه
عنوان انگلیسی
Hybrid Control for Longitudinal Speed and Traction of Vehicles
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2002
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4527
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی مکانیک و مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله
مکاترونیک، ساخت و تولید، طراحی سیستم تعلیق، سیستم محرکه خودرو، طراحی‌ جامدات، سازه بدنه خودرو و برق الکترونیک
مجله
کنفرانس سالانه انجمن الکترونیک صنعتی
دانشگاه
بخش مهندسی الکترونیک، دانشگاه AJOU، کره
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ مدل خودروی طولی
۳ کنترل هیبریدی
الف مدل سازی ترکیبی و بیان مشکلات
ب طراحی کنترل کننده
ج بهبود کنترلر
۴ شبیه سازی
۵ نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper presents a hybrid system approach to longitudinal speed and traction control of a vehicle with wheel slip constraints. The vehicle system is modeled as a hybrid system where the system is divided into local subsystems and each subsystem is selected to control the vehicle, in terms of control modes and operating region. Controllers are designed to track a desired speed value while maintaining the safety constraint that the absolute value of the slip between wheels and ground must be less than a given limit value to prevent the wheels from skidding or spinning. Simulation results are provided to show the feasibility of the proposed control system.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مقاله یک رویکرد سیستم هیبریدی در سرعت طولی و کنترل کششی از یک وسیله نقلیه با محدودیت لغزشی چرخ ارائه شده است. سیستم خودرو به عنوان مدل ترکیبی است، که در آن سیستم به زیر سیستم های محلی تقسیم شده و زیر سیستم ها برای کنترل وسیله نقلیه از نظر حالت های کنترل و منطقه عامل، انتخاب شده است.برحسب طراحی ،یک مقدارسرعت مورد نظر ارائه شده است. درحالیکه حفظ محدودیت ایمنی از لغزش بین چرخها و زمین باید مقدارکمتری داشته باشد تا از لیزخوردن جلوگیری کند. نتایج شبیه سازی برای نشان دادن امکان سنجی سیستم کنترل ارائه شده است.

بدون دیدگاه