ترجمه مقاله مدیریت دانش، مدلسازی زنجیره ارزش به عنوان ابزارهای اصلی سفارشی سازی انبوه

ترجمه مقاله مدیریت دانش، مدلسازی زنجیره ارزش به عنوان ابزارهای اصلی سفارشی سازی انبوه
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت دانش، مدلسازی زنجیره ارزش و شبیه سازی به عنوان ابزارهای اصلی سفارشی سازی انبوه
عنوان انگلیسی
Knowledge Management, Value Chain Modelling and Simulation as Primary Tools for Mass Customization
صفحات مقاله فارسی
11
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2008
نشریه
HAL
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4754
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است
دانشگاه
فرانسه
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی صنایع
کلمات کلیدی
سفارشی سازی انبوه، مدیریت دانش، مدلسازی زنجیره ارزش، شبيه سازي، همكاري
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک، مدیریت صنعتی، مدیریت لجستیک و زنجیره تامین، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت دانش
مجله
کنفرانس بین المللی مشاغل همزمان
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب

چکیده
1. مقدمه
2. سفارشی سازی انبوه و مدیریت دانش
3. سفارشی سازی انبوه و شبیه سازی
4. مطالعه موردی: DOROTHY
1.4. سطح سفارشی سازی
2.4. مدیریت دانش
3.4. مدلسازی زنجیره ارزش
1.3.4. تعیین شاخص های عملکرد و ارزش
2.3.4. مدلسازی
4.4. شبیه سازی
5. نتیجه گیری و دورنما
تقدیر و تشکر

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی

چكيده
هرچند سفارشي سازي انبوه (MC) يك استراتژي جذاب است اما در تمام محيط ها قابل استفاده نيست و در صورت استفاده مشكلات متعددي ايجاد مي كند كه بايد آن ها را رفع كرد (آيگبدو، 2007 و هلمز و همكاران، 2008). بنابراين پيش از اجراي عملي MC بايد نحوه پياده سازي آن را به طور جامع بررسي كنيم. در محيط MC، همكاري (بين مشتري و شركت، بين شركت و شركاي زنجيره تأمين خود، يا بين اعضاي مختلف زنجيره ارزش شركت) ضروري است. مديريت دانش ابزاري است كه با بهبود جمع آوري، ذخيره سازي و به كارگيري مجدد داده ها اين همكاري را تضمين مي كند. علاوه بر اين تصميم گيري درباره پياده سازي يا عدم پياده سازي MC كار ساده اي نيست؛ مي توان با ارزيابي عملكرد شركت از شبيه سازي به عنوان يك سيستم تصميم يار استفاده كرد. اين مقاله كاربرد مديريت دانش، مدلسازي زنجيره ارزش و شبيه سازي را به عنوان ابزارهاي پياده سازي MC در صنعت كفش و تحت پروژه اي اروپايي با عنوان DOROTHY نشان مي دهد.

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract

Even though it is an attractive strategy, Mass customization (MC) is not feasible in all environments, and when it is, it presents many challenges to be dealt with [Aigbedo 2007 and Helms, et al. 2008]. Therefore, an extensive study on how to implement MC is needed before the actual implementation. Collaboration is a necessity in a MC environment, whether between the customer and the company, the company and its supply chain partners, or the different members of the company’s value chain. Knowledge management is a tool that assures this collaboration by better capturing, storing, and reusing data. In addition deciding on whether to implement MC or not is not an easy task; simulation can be used as a decision support system by evaluating the company’s performances. This paper presents Knowledge management, value chain modelling and simulation as tools for MC implementation, applied on the shoe industry under a European project named DOROTHY.


بدون دیدگاه