تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله مدیریت دانش، مدلسازی زنجیره ارزش به عنوان ابزارهای اصلی سفارشی سازی انبوه

عنوان فارسی: مديريت دانش، مدلسازی زنجيره ارزش و شبيه سازی به عنوان ابزارهای اصلی سفارشی سازی انبوه
عنوان انگلیسی: Knowledge Management, Value Chain Modelling and Simulation as Primary Tools for Mass Customization
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 11
سال انتشار : 2008 نشریه : HAL
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4754 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 495.16Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک، مدیریت صنعتی، مدیریت لجستیک و زنجیره تامین، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت دانش
مجله: کنفرانس بین المللی مشاغل همزمان
دانشگاه: فرانسه
کلمات کلیدی: سفارشي سازي انبوه، مديريت دانش، مدلسازي زنجيره ارزش، شبيه سازي، همكاري
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. سفارشی سازی انبوه و مدیریت دانش

3. سفارشی سازی انبوه و شبیه سازی

4. مطالعه موردی: DOROTHY

1.4. سطح سفارشی سازی

2.4. مدیریت دانش

3.4. مدلسازی زنجیره ارزش

1.3.4. تعیین شاخص های عملکرد و ارزش

2.3.4. مدلسازی

4.4. شبیه سازی

5. نتیجه گیری و دورنما

تقدیر و تشکر

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Even though it is an attractive strategy, Mass customization (MC) is not feasible in all environments, and when it is, it presents many challenges to be dealt with [Aigbedo 2007 and Helms, et al. 2008]. Therefore, an extensive study on how to implement MC is needed before the actual implementation. Collaboration is a necessity in a MC environment, whether between the customer and the company, the company and its supply chain partners, or the different members of the company’s value chain. Knowledge management is a tool that assures this collaboration by better capturing, storing, and reusing data. In addition deciding on whether to implement MC or not is not an easy task; simulation can be used as a decision support system by evaluating the company’s performances. This paper presents Knowledge management, value chain modelling and simulation as tools for MC implementation, applied on the shoe industry under a European project named DOROTHY.

نمونه متن ترجمه

چكيده

هرچند سفارشي سازي انبوه (MC) يك استراتژي جذاب است اما در تمام محيط ها قابل استفاده نيست و در صورت استفاده مشكلات متعددي ايجاد مي كند كه بايد آن ها را رفع كرد (آيگبدو، 2007 و هلمز و همكاران، 2008). بنابراين پيش از اجراي عملي MC بايد نحوه پياده سازي آن را به طور جامع بررسي كنيم. در محيط MC، همكاري (بين مشتري و شركت، بين شركت و شركاي زنجيره تأمين خود، يا بين اعضاي مختلف زنجيره ارزش شركت) ضروري است. مديريت دانش ابزاري است كه با بهبود جمع آوري، ذخيره سازي و به كارگيري مجدد داده ها اين همكاري را تضمين مي كند. علاوه بر اين تصميم گيري درباره پياده سازي يا عدم پياده سازي MC كار ساده اي نيست؛ مي توان با ارزيابي عملكرد شركت از شبيه سازي به عنوان يك سيستم تصميم يار استفاده كرد. اين مقاله كاربرد مديريت دانش، مدلسازي زنجيره ارزش و شبيه سازي را به عنوان ابزارهاي پياده سازي MC در صنعت كفش و تحت پروژه اي اروپايي با عنوان DOROTHY نشان مي دهد.