ترجمه مقاله رابطه بین برند سازی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله رابطه بین برند سازی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رابطه بین برند سازی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی: نقش واسطه ای تناسب فرد- سازمان
عنوان انگلیسی
The Relationship between Internal Branding and Organizational Citizenship Behaviour: The Mediating Role of Person-Organization Fit
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7401
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، بازاریابی بین الملل، مدیریت بازرگانی، مدیریت استراتژیک، مدیریت استراتژیک منابع انسانی و مدیریت منابع انسانی
مجله
دهمین کنفرانس مدیریت استراتژیک بین المللی - 10th International Strategic Management Conference
دانشگاه
دانشگاه اوکان، استانبول، ترکیه
کلمات کلیدی
برند سازی داخلی (IB)، تناسب فرد- سازمان (P-O fit)، رفتار شهروندی سازمانی (OCB)، ترکیه
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
2. پیشینه تحقیق
2.1 برند سازی داخلی
2.2 رفتار شهروندی سازمانی
2.3. تناسب فرد- سازمان
2.3.1 رابطه بین برندسازی داخلی و تناسب فرد- سازمان
2.3.2. رابطه بین تناسب فرد- سازمان و رفتار شهروندی سازمانی
3. روش تحقیق
3.1هدف پژوهش
4. تجزیه و تحلیل داده ها و یافته ها
4.1 پروفایل پاسخ دهندگان
5. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This study is an effort to examine an association between Internal Branding (IB) and Organizational Citizenship Behavior (OCB) with the mediator role of a Person-Organization fit (P-O fit). The main goal is to integrate internal branding and organizational citizenship behavior and reveal the potential relationships between the two constructs. A survey questionnaire form was used to collect data and 349 employees, who currently work in an organization, participated in the study. The findings showed that there is a significant association between internal branding and organizational citizenship behavior. On the other hand, it was found that person-organization fit does not mediate the relationship between internal branding and citizenship behaviour.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مطالعه برای بررسی ارتباط بین برند سازی داخلی (IB) و رفتار شهروندی سازمانی (OCB) با نقش واسطه یک تناسب فرد- سازمان ( تناسب P-O ) تلاش می کند. هدف اصلی مطالعه یکپارچه سازی برند سازی داخلی، رفتار شهروندی سازمانی و ارتباط بالقوه بین دو سازه را نشان دهد. از فرم پرسشنامه برای جمع آوری داده ها و جامعه آماری شامل 349 نفر پرسنل، که در حال حاضر در یک سازمان کار می کنند، در این مطالعه شرکت کردند. این یافته ها نشان می دهد که ارتباط معنی داری بین برند سازی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی وجود دارد. از سوی دیگر، مشخص شد که تناسب فرد- سازمان در رابطه بین نام تجاری داخلی و رفتار شهروندی میانجیگری نمی کند.

بدون دیدگاه