ترجمه مقاله تصمیم گیری یکپارچه برای مدیریت هدایت زمینی هواپیما

ترجمه مقاله تصمیم گیری یکپارچه برای مدیریت هدایت زمینی هواپیما
قیمت خرید این محصول
۱۰,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تصمیم گیری یکپارچه برای مدیریت هدایت زمینی هواپیما
عنوان انگلیسی
Integrated Decision Making for Ground Handling Management
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
18
سال انتشار
2015
نشریه
HAL
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
f364
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم و فنون هوایی
گرایش های مرتبط با این مقاله
هواپیما و مراقبت پرواز
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
تصمیم گیری یکپارچه برای مدیریت هدایت زمینی هواپیما
مقدمه
ساختار سلسله مراتبی برای مدیریت هدایت زمینی در فرودگاه ها
هماهنگ کننده هدایت زمینی
مدیر هدایت زمینی
فرآیندهای تصمیم گیری اسمی با رویکرد پیشنهادی
مطالعه موردی
پیاده سازی طرح ابتکاری برای خط GHFA
مدیریت هدایت زمینی در شرایط بحرانی
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Summary

In this paper a hierarchical structure for the management of airport ground handling activities is proposed. The main decision making processes in charge of the managerial units composing a proposed ground handling management organization are considered. The global objective is to turn available the ground handling resources so that arriving and departing flight are serviced with as little delay as possible. Two operational situations are considered: a normal one where small delays are coped with when arriving and departing traffic is globally on schedule, and a disrupted situation where arriving or departing traffic suffer very large delays.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

در این مقاله ساختاری سلسله مراتبی برای مدیریت فعالیت های مربوط به هدایت زمینی فرود هواپیما بر روی باند در فرودگاه پیشنهاد شده است. فرایندهای اصلی تصمیم گیری در مورد واحدهای مدیریتی که یک سازمان مدیریت هدایت زمینی پیشنهادی را ارائه می دهند، مورد توجه قرار گرفته است. هدف نهایی این است که منابع هدایت زمینی پرواز در دسترس را به گونه ای سازمان دهی کنیم تا پروازهای ورودی و خروجی با حداقل زمان تاخیر انجام گیرند. دو حالت عملیاتی در نظر گرفته شده است: یک برنامه معمولی که در آن ترافیک ورودی و خروجی به طور کلی براساس برنامه ریزی انجام می گیرد و با تاخیرهای کوچک همراه است و وضعیت بهم ریخته ای که ترافیک ورودی یا خروجی با تاخیر بسیار زیاد انجام می گیرد.


بدون دیدگاه