منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود ترجمه مقاله راه حل کنترل حذف تلاطم ترکیبی موتورهای بنزینی - نشریه الزویر

دانلود ترجمه مقاله راه حل کنترل حذف تلاطم ترکیبی موتورهای بنزینی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
راه حل کنترل حذف تلاطم ترکیبی برای سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ موتورهای بنزینی
عنوان انگلیسی
A hybrid disturbance rejection control solution for variable valve timing system of gasoline engines
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4517
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی مکانیک
گرایش های مرتبط با این مقاله
طراحی سیستم تعلیق، سیستم محرکه خودرو، حرارت‌ و سیالات، ساخت و تولید، طراحی‌ جامدات، مکاترونیک و مکانیک خودرو
مجله
ISA Transactions
دانشگاه
دانشگاه تیانجین، چین
کلمات کلیدی
در کنترل زمان بندی متغیر سوپاپ- کنترل حذف اختشاش فعال- کنترل تغذیه سوخت
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ اصل اساسی سیستم VVT الکتروهیدرو لیک
۲ ۱ ساختارVVT
۲ ۲ تشخیص زمان بندی سوپاپ
۲ ۳ کنترل زمان بندی سوپاپ
۲ ۴روش تجربی
۳ برای کنترلر
۱ ۳ مدل سازی سیستم
۳ ۲ کنترل حذف اختشاش فعال
۳ ۳ کنترل مصرف سوخت
۳ ۴ مرحله تنظیم چرخه
۴ اعتبارسنجی
۴ ۱ آزمون پایداری
۴ ۲ ‌آزمون توانایی حذف اغتشاش
۵ نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

A novel solution for electro-hydraulic variable valve timing (VVT) system of gasoline engines is proposed, based on the concept of active disturbance rejection control (ADRC). Disturbances, such as oil pressure and engine speed variations, are all estimated and mitigated in real-time. A feed-forward controller was added to enhance the performance of the system based on a simple and static first principle model, forming a hybrid disturbance rejection control (HDRC) strategy. HDRC was validated by experimentation and compared with an existing manually tuned proportional-integral (PI) controller. The results show that HDRC provided a faster response and better tolerance of engine speed and oil pressure variations.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چكيده
یک راه حل جدید برای زمان بندی متغیر سوپاپ (VVT) در سیستم الکتروهیدریک موتور بنزین ارائه شده است که براساس مفهوم کنترل فعال حذف شرایط اختشاش (A D R C) اختلالاتی مانند فشار روغن و تغیرات سرعت موتور, همه برابر شده و درزمان واقعی ارائه شده است . کنترل سوخت به منظور افزایش عملکرد سیستم اساس اولین مدل ساده و استاتیک است که تشکیل یک کنترل حذف اختشاشی هیبریدی را(H D R C) به عنوان یک استراتژی H D R C‌توسط آزمایش تایید شده و درم قایسه با تنظیمات انتگرالی(P I) کنترل شده است نتایج نشان میدهد که H D R C پاسخد دهی سریعتر و تحمل بهتر از سرعت موتور و تغییرات فشار روغن ارائه شده است .

بدون دیدگاه