ترجمه مقاله مکانیزم درایو چرخ دنده برای زمانبندی متغیر مداوم دریچه موتورهای IC - نشریه Scirp

ترجمه مقاله مکانیزم درایو چرخ دنده برای زمانبندی متغیر مداوم دریچه موتورهای IC - نشریه Scirp
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مکانیزم درایو چرخ دنده برای زمانبندی متغیر مداوم دریچه موتورهای IC
عنوان انگلیسی
Gear Drive Mechanism for Continuous Variable Valve Timing of IC Engines
صفحات مقاله فارسی
13
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2013
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
Scirp
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
کد محصول
F1679
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
ضمیمه
ندارد
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد☓
پرسشنامه
ندارد☓
متغیر
ندارد☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایشهای مرتبط با این مقاله
مهندسی مکانیک، مکانیک خودرو، سیستم محرکه خودرو
مجله
مهندسی - Engineering
دانشگاه
گروه مهندسی مکانیک ، دانشگاه خصوصی علمی کاربردی، اردن
کلمات کلیدی
طراحی مکانیزم، دنده خورشیدی، زمان بندی سوپاپ متغیر، موتورهای احتراق جرقه، عملکرد
کلمات کلیدی انگلیسی
Mechanism Design - Planetary Gear - Variable Valve Timing - Spark Ignition Engines - Performance
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.4236/eng.2013.53035
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. زمانبندی دریچه متغیر مداوم (CVVT)
3. طراحی مکانیزم درایو دنده
3.1. یک توصیف
3.2. نصب مکانیسم
3.3 روش عملیات
3.4 مزایای این مکانیزم
4. بهینه سازی فاز بندی میل بادامک- ماکزیمم نمودن خروجی توان
5. کاربرد این مکانیزم (به عنوان مثال)
6. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

Continuous variable valve actuating (CVVA) technology provides high potential in achieving high performance, low fuel consumption and pollutant reduction. To get full benefits from (CVVT) various types of mechanisms have been proposed and designed. Some of these mechanisms are in production and have shown significant benefits in improving engine performance. In this investigation a newly designed gear drive mechanism that controls the intake valve opening (IVO) and closing (IVC) angles is studied. The control scheme is based on maximizing the engine brake power (P) and specific fuel consumption (BSFC) at any engine speed by continuously varying the phase between the cam shaft angle and the crank shaft angle. A single-cylinder engine is simulated by the “LOTUS” software to find out the optimum phase angle for maximum power and minimum fuel consumption at a given engine speed. The mechanism is a planetary gear drive designed for precise and continuous control. This mechanism has a simple design and operation conditions which can change the phase angle without limitation.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

فن آوری مداوم محرک سوپاپ متغیر (CVVA)، پتانسیل بالایی را در دستیابی به کارایی بالا، مصرف سوخت کم و کاهش آلاینده ها فراهم می کند. برای دریافت مزایای کامل از انواع مختلف (CVVT) مکانیسم ها پیشنهاد و طراحی شده است. برخی از این مکانیزم ها در تولید هستند و مزایای قابل توجهی را در بهبود عملکرد موتور نشان داده اند. در این تحقیق، یک مکانیسم درایو دنده به تازگی طراحی شده است که باز شدن سوپاپ ورودی (IVO) را کنترل می کند و بسته شدن زاویه (IVC) مطالعه می شود. طرح کنترل مبتنی بر به حداکثر رساندن قدرت ترمز موتور (P) و مصرف سوخت ویژه (BSFC) در هر سرعت موتور است که این کار توسط تغییر مداوم فاز بین زاویه شفت میل بادامک و زاویه شفت میل لنگ صورت می گیرد. این مکانیزم یک درایو دنده کلی طراحی شده برای کنترل دقت و مداوم است. این مکانیزم دارای یک طراحی شده و شرایط عملیاتی است که می تواند زاویه فاز را بدون محدودیت تغییر دهد.


بدون دیدگاه