تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله کنترلر فازی تطبیقی برای کنترل کشش ترکیبی – مجله IEEE

عنوان فارسی: کنترلر فازی تطبیقی برای کنترل کشش ترکیبی براساس شناسایی جاده ها به صورت خودکار
عنوان انگلیسی: Adaptive Fuzzy Controller for Hybrid Traction Control System based on Automatic Road Identification
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 13
سال انتشار : 2006 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4524 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 588.30Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک و مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله: مکاترونیک، ساخت و تولید، طراحی سیستم تعلیق، برق الکترونیک، برق قدرت، برق کنترل و ابزاردقیق
مجله: کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی اتوماسیون
دانشگاه: موسسه مهندسی خودرو، دانشگاه جیائو تونگ شانگهای، چین
کلمات کلیدی: کنترل فازی،سیستم کنترل کشش ،ترکیبی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱مقدمه

۲ مدلسازی سیستم کنترل ترکیبی کششی(htcs)

الف مدل موتور

ب مدل سیستم ترمزهیدرولیک

ج مدل خودرو

د کنترل فازی

۳ نتایج شبیه سازی

۴ نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

In the normal condition, the front wheels follow the control trace of the driver and rear wheels follow the direction of the vehicle .The vehicle will spin and lose the control trace of the driver if the traction force is greater than the friction force. Therefore, a vehicle should maintain an adequate slip ratio of the tires and follow the control trace of the driver. This paper describes a fuzzy Controller for Hybrid Traction Control System in Hybrid Electric Vehicles (HEVs) that prevents the spinning of the drive wheels during take-off and acceleration through targeted, brief brake impulses in motor torque. The task is to have the fuzzy supervisory controller generate the electric brake torque, for motor of a HEV. The electric brake torque is treated as reference input regenerative braking torque, for lower level control modules. When these lower level motor controller tracks its reference input, the desired slip ratio, can be reduced. Emergency lane change and tire slip ratio change simulations are performed to show the effectiveness of the control. The efficiency and easy implementation of the Fuzzy Controller lead to the conclusion that Fuzzy Logic is an adequate and promising framework for Hybrid Traction Control System in Hybrid Electric Vehicles.

نمونه متن ترجمه

چکیده

درشرایط عادی، چرخهای جلو ردیابی کنترل را از طرف راننده و چرخهای عقب، دنباله روی مسیر از وسیله نقلیه می باشد. خودرو در حین چرخش، ردیابی کنترل را از دست می دهد، اگر نیروی کششی بیشتر از نیروی اصطکاک باشد، بنابراین، یک وسیله نقلیه باید نسبت لغزشی کافی از لاستیک را حفظ کرده و ردیابی کنترل راننده را دنبال کند. این مقاله، به بررسي کنترل فازی برای سیستم کششی ترکیبی در خودروهای هپبرید الکتریکی(HEV)پرداخته است که مانع از چرخش چرخ ديسك در طول حرکت و شتاب شده و انگیزه ترمز كوتاه در گشتاور موتور را دارد. وظیفه این مدل این است که نظارتی بر کنترل گشتاور ترمز برقی و موتورHEV را دارد. گشتاور ترمز الکتریکی به عنوان مرجع ورودی گشتاور ترمز احیاکننده است، که برای کنترل سطح پایین تر ماژول می باشد. هنگامی که این سطح پایین تر توسط ورودی موتور کنترل می شود، نسیت لغزش مورد نظر را میتوان کاهش داد. تغییر خط اضطراری و تغییر نسبت لغزش در ‌شبيه سازي، برای نشان دادن اثر بخشی انجام کنترل، ارائه شده است. بهره وری و اجرای آسان کنترل فازی، منجر به این نتیجه شده است که منطق فازی یک چهارچوب مناسب و امیدوارکننده برای سیستم کنترل ترکیبی در وسایل نقلیه الکتریکی می باشد.