ترجمه مقاله FOC و DTC دو طرح قابل اعتماد برای کنترل گشتاور موتورهای القایی – نشریه IEEE

عنوان فارسی: | FOC و DTC: دو طرح قابل اعتماد برای کنترل گشتاور موتورهای القایی |
عنوان انگلیسی: | FOC and DTC: Two Viable Schemes for Induction Motors Torque Control |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 22 |
سال انتشار : 2002 | نشریه : آی تریپل ای - IEEE |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 8185 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 0.99Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی برق |
گرایش های مرتبط با این مقاله: برق قدرت، سیستم های قدرت، الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی و مهندسی الکترونیک |
مجله: تراکنش ها بر روی برق قدرت - TRANSACTIONS ON POWER ELECTRONICS |
دانشگاه: دانشگاه مهندسی الکترونیک، دانشگاه بولونیا، ایتالیا |
کلمات کلیدی: پردازنده سیگنال دیجیتال ، کنترل مستقیم میدان گرا ، پردازنده سیگنال مستقیم، کنترل گشتاور مستقیم، مدولاسیون برداری فضای گسسته، کنترل میدان گرا، مدولاسیون عرض پالس |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است |
چکیده
مقدمه
2 - خطوط مقایسه FOC و DTC
3 – اصول FOC
4 – اصول DTC
5 - نتایج شبیه سازی
A - عملکرد حالت پایدار
B - عملکرد گذرا
C – حالت DTC برای تغییرات مرحله فرامین گشتاور و شار استاتور
D - حالت DTC در سرعت کم
6 - طرح جدید DTC (DSVM)
7 - نتیجه
Abstract
Field-oriented control and direct torque control are becoming the industrial standards for induction motors torque control. This paper is aimed to give a contribution for a detailed comparison between the two control techniques, emphasizing advantages and disadvantages. The performance of the two control schemes is evaluated in terms of torque and current ripple, and transient response to step variations of the torque command. The analysis has been carried out on the basis of the results obtained by numerical simulations, where secondary effects introduced by hardware implementation are not present.
چکیده
کنترل میدان گرا و کنترل گشتاور مستقیم ، به استانداردهای صنعتی برای کنترل گشتاور موتورهای القایی تبدیل شده اند . هدف از این مقاله ارائه کمک برای انجام یک مقایسه دقیق بین این دو تکنیک کنترل ، با تأکید بر مزایا و معایب آنها می باشد . عملکرد طرحهای این دو کنترل از لحاظ موج گشتاور و جریان ، و پاسخ گذرا به تغییرات مرحله فرمان گشتاور ، مورد ارزیابی قرار می گیرد . این تجزیه و تحلیل بر اساس نتایج به دست آمده توسط شبیه سازی های عددی انجام شده است ، که در آن اثرات ثانویه تشکیل شده توسط اجرای سخت افزار ، موجود نمی باشد .