ترجمه مقاله تخمین هزینه حاشیه ای نگهداری و تعمیر بزرگراه تحت فعالیت های نگهداری چندگانه - نشریه ASCE

ترجمه مقاله تخمین هزینه حاشیه ای نگهداری و تعمیر بزرگراه تحت فعالیت های نگهداری چندگانه - نشریه ASCE
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تخمین هزینه حاشیه ای نگهداری و تعمیر بزرگراه تحت فعالیت های نگهداری چندگانه
عنوان انگلیسی
Estimation of Highway Maintenance Marginal Cost under Multiple Maintenance Activities
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2010
نشریه
ASCE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
F723
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی عمران
گرایش های مرتبط با این مقاله
برنامه ریزی حمل و نقل، مهندسی راه و ترابری
مجله
مجله مهندسی حمل و نقل - JOURNAL OF TRANSPORTATION ENGINEERING
دانشگاه
گروه مهندسی عمران و محیط زیست، موسسه مطالعات حمل و نقل، برکلی
کلمات کلیدی
هزینه حاشیه ای، نگه داری بزرگ راه، راهبرد واقع گرایانه، فعالیت های چندگانه
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
روش شناسی
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper focuses on the estimation of highway maintenance marginal costs. Highway maintenance marginal cost has been estimated in the literature using the perpetual overlay indirect approach. This approach assumes that pavement overlay costs dominate maintenance costs and ignores other maintenance activities. This paper focuses on two questions. First, is it acceptable to ignore the less costly activities? Second, if multiple maintenance activities are to be considered, is it acceptable to ignore their interdependence? The results show that less costly maintenance activities cannot be ignored. Furthermore, if multiple activities are to be considered, their interdependence should be taken into account.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله بر تخمین هزینه های حاشیه ای تعمیر و نگهداری بزرگراه تاکید دارد. تخمین هزینه های حاشیه ای تعمیر و نگهداری بزرگراه در منابع و مطالعات با استفاده از رویکرد غیر مستقیم دایمی براورد شده است. این رویکرد فرض می کند که هزینه های رو سازی اسفالت بر هزینه های نگه داری غالب بوده و سایر فعالیت های نگه داری را نادیده می گیرد. این مقاله بر دو سوال تاکید دارد: اول این که آیا نادیده گرفتن فعالیت های با هزینه کم تر، قابل قبول است؟ دوم، اگر فعالیت های نگه داری مختلف را در نظر بگیریم، آیا نادیده گرفتن وابستگی متقابل آن ها قابل قبول است؟ نتایج نشان می دهد که فعالیت های نگه داری با هزینه پایین را نمی توان نادیده گرفت. به علاوه در صورتی که فعالیت های چندگانه را در نظر بگیریم، وابستگی متقابل آن ها بایستی در نظر گرفته شود.

بدون دیدگاه